Засідання клубу для батьків «Авторитет»
Одним із ефективних напрямів попередження негативних явищ в учнівському середовищі є робота з батьками. Адже батьки найбільш зацікавлені бачити своїх дітей соціально захищеними, а наше завдання зробити батьків партнерами у цій справі. З цією метою працює батьківський клуб «Авторитет».
1
...
Читати далі »
|
Дитинство без насильства. Кібербулінг
Небезпека чекає нас в інтернеті навіть у звичайних, на наш погляд, життєвих ситуаціях. Прогрес – явище різнобічне, яке разом з користю і розвитком несе нові ризики та проблеми. Один із прикладів такої проблеми – кібербулінг. Це досить нове поняття для нашої країни, воно прийшло до нас із Заходу разом із чатами та соціальними мережами.
...
Читати далі »
|
Інформаційний тренінг «Кібербулінг. Чи потрібно з ним боротися?»
Відбулося планове засідання методоб'єднання класних керівників. Розпочала роботу заступник з ВР Бойко Л.О. з питання «Попередження негативних явищ в учнівському колективі». Також обговорили проблему: «Кібербулінг. Чи потрібно з ним боротися?» У формі інформаційного тренінгу, який провела соціальний педагог та практичний психолог Луговська О.Я., розглянули типи
...
Читати далі »
|
Шлях до успіху
15 грудня 2016 р. пройшов психологічний практикум з учнями – членами МАН «Психологічні аспекти виступу».
Написані науково-дослідні роботи, належним чином оформлені. Та за умовами конкурсу учням потрібно за 7-10 хв публічно виступити і захистити свою роботу. І його успіх в значній мірі визначає гарна підготовка. З цією метою була проведена зустріч.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Чонка Н.Є. розповіла учням про особливості навчання в МАН. Практичний психолог Луговська О.Я. обговорила з учнями психологічні аспекти виступу, запропонувала вправи про успіх, риси успішної людини. Цікавим було для учнів зробити діагностику «Потреби у досягненні успіху».
...
Читати далі »
|
Знання законів у моєму житті
В рамках Всеукраїнського тижня права соціальний педагог Луговська О.Я. та практичний психолог Пилип’юк Т.О. провели анкетування серед різних вікових категорій учнів школи «Знання законів у моєму житті» з метою вивчення рівня правових знань учнів.
Анкетування серед учнів початкових класів (3-4 кл) «Що ти знаєш про свої права?» показало,що молодші школярі знають, що кожна дитина - це особа до 18 р., і має право на життя, на любов і піклування, на власну думку, на охорону здоров’я, на освіту і гру, право на ім’я, на приватне життя і спілкування. Але поряд із цим розуміють, що у них є ще багато обов’язків і правил, які повинні виконувати і дотримуватись. А ще вони усвідомлюють, що хлопчики і дівчатка рівні у своїх правах.
Молодші шк
...
Читати далі »
|
Круглий стіл «Проблеми насильства в сім’ї та жорстокого поводження серед неповнолітніх»
Насильство – є надзвичайно актуальною і глобальною проблемою сучасного українського суспільства. Актуальність цієї теми для школярів полягає в тому, що випадки жорстокості часто трапляються і в учнівському середовищі.
«Жорстокість- це плід злого розуму і часто – безглуздого серця» Л.Аріосто.
Ці слова стали епіграфом до засідання круглого столу який разом з учнями 9-Г класу організувала і провела соціальний педагог Луговська О.Я. Основна мета зустрічі: поглибити знання і вміння учнів аналізувати випадки жорстокості агресії і насильства, і головне запобігати таким випадкам у сім’ях, учнівському, молодіжному середовищі. Круглий стіл був проведений для учнів 8-11 класів.
Питання, я
...
Читати далі »
|
«Права дитини в малюнках»
З метою формування правової культури і правових знань у молодших школярів пройшли години соціального педагога «Мої права і обов’язки» (4-ті класи). Найцікавішим завданням для учнів було відгадати, які права дітей заховані у малюнках. Ця та інші вправи допомогли дітям співвідносити свої вчинки і поведінку не лише з моральними нормами, але й із вимогами законів.
...
Читати далі »
|
Моніторингове дослідження «Що читають наші діти»
При проведенні місячника шкільної бібліотеки, соціально-психологічна служба навчального закладу, під керівництвом Луговської О.Я. та Пилип’юк Т.О., провели дослідження «Що читають наші діти», з метою відстеження читацьких інтересів та читацької активності учнів початкової, основної та старшої школи.
Анкетуванням було охоплено180 учнів, в ході якого з’ясувалось, що у переважної більшості школярів є улюблені книги, які отримують у районній, шкільній бібліотеках.
Учні нашої школи віддають перевагу таким напрямам як фантастика, детективи, пригоди, література про спорт, міфи, легенди.
...
Читати далі »
|
Обдаровані діти – майбутнє України
5 квітня 2016 року на базі нашої школи відбулося засідання творчої групи практичних психологів та соціальних педагогів з питання «Психологічний супровід обдарованості».
Розпочали заняття методист відділу освіти Лич С.П. та директор школи Зінчук В.В.. Соціальний педагог і практичний психолог Луговська О.Я. та практичний психолог Бочковський В.Д. презентували роботу психологічної служби НВК з даного питання. Було розроблено методичні рекомендації щодо роботи з обдарованими дітьми для педагогів та батьків. В роботі групи брала участь заступник директора з навчально-виховної роботи Чонка Н.Є.
...
Читати далі »
|
Психологічний тренінг для учнів – членів МАН з розвитку комунікативних вмінь
ТЕМА. Розвиток комунікативних вмінь.
МЕТА: розвиток навичок спілкування, креативності та швидкості мислення, вміння переконувати та подавати інформацію; усвідомлення особистісних рис, що сприяють ефективному виступу та творчому підходу до презентації.
МАТЕРІАЛИ: ватман, маркер, різнокольорові аркуші липкого паперу, ручки, олівці, маркери, клей, скотч, магнітофон, касета зі спокійною музикою.
ЗНАЙОМСТВО. Психолог звертається до учасників: « Сьогодні ми з вами зібралися, щоб краще пізнати і зрозуміти себе, розвинути комунікативні вміння, налагодити взаємодію у нашій групі. І в цьому нам
...
Читати далі »
|
|