Майстер-клас для класних керівників «Толерантність у нашому житті» було проведено практичними психологами О.Я. Луговською та В.Д. Бочковським під час засідання методоб’єднання класних керівників 10 лютого 2015 року.
Мета заняття: ознайомити вчителів із критеріями і соціальними виявами толерантності й нетерпимості; показати багатоаспектність поняття «толерантність»; навчити конкретних прийомів, що допоможуть розвинути в собі риси толерантної особистості; розвивати уяву, здатність до емпатії, співпереживання і співчуття, довіри, гідність і самопізнання як елементи толерантності в контексті стосунків.
Доброзичливу атмосферу в групі, безоцінне спілкування, створили інтерактивні вправи «Запрошення до чаю», «Асоціативний ряд до слова «толерантність», «Ознаки толерантної людини».
Ознаки толерантної людини
...
Читати далі »
|
Психологічний тренінг “Психологічний комфорт”
26 січня відбулося чергове засідання психологічного тренінгу “Психологічний комфорт”. Такі заняття проходять з метою збереження психічного здоров’я педагогів, підвищення їх психологічної компетентності, створення позитивного психологічного клімату у колективі і є досить актуальними сьогодні. Цього разу працювали із молодими вчителями. Керівники тренінгу, практичні психологи Луговська О.Я. та Бочковський В.Д., запропонували вчителям ряд вправ для зняття внутрішньої напруги, способи профілактики несприятливих емоційних станів.
...
Читати далі »
|
Психологічний практикум з учнями-членами МАН
Уже протягом багатьох років учні нашої школи є членами Волинської обласної МАН. Щоразу, готуючись до захисту наукових робіт, проходить зустріч-тренінг учнів із психологом. Таке заняття “Психологічні аспекти виступу” відбулося 23 січня цього року. Метою проведення якого було:
- вироблення стратегії і тактики поведінки під час підготовки до захисту наукової роботи,
- ознайомлення та відпрацювання навичок ораторського мистецтва,
- підвищення впевненості у собі, в своїх силах.
Під умілим керівництвом психологів, О.Я.Луговської, В.Д. Бочковського, учні-члени МАН включилися в роботу. Найцікавішою для Бондар О., Корінецької Х., Піха Д., Дмитрука Р., Гребенюк О., Гайдук А., Пасічник О., Марадевича Р., Жаловаги Ю., Кузьменко Т. була вправа “Оратор”, під час якої вони змогли практично відпрацюв
...
Читати далі »
|
Психолого-педагогічний консиліум
З метою колективного вивчення процесу адаптації п’ятикласників, виявлення труднощів, які виникли; об’єднання зусиль усіх суб’єктів навчально-виховного процесу для вдосконалення навчання й повноцінного розвитку дітей; намічання цілісної програми індивідуального супроводу та роботи з класами в цілому у школі було проведено психолого-педагогічний консиліум.
...
Читати далі »
|
Пам’ятка для батьків майбутніх першокласників
1. Ознайомте дитину з буквами.
2. Вивчіть з нею кілька віршів.
3. Ознайомте її з цифрами.
4. Навчіть дитину рахувати до 10 і навпаки.
5. Зверніть увагу дитини на предмети, які її оточують, порівнюйте їх: вище-нижче, ширше-вужче, дорожче-дешевше, довше-коротше і т.д.
6. Виробляйте у дитини стійку увагу.
7. У вільний час читайте дитині казки, невеличкі оповідання тощо.
8. Виховуйте у дитини звичку слухати запитання, які звернені до неї, слухати, не перебиваючи, розповіді, оповідання дорослих протягом 10-15 хвилин.
9. Цікавтесь тим, що бачила, спостерігала, слухала дитина; по можливості привчайте її давати повні відповіді на запитання, переказувати зміст почутого.
10.&nb
...
Читати далі »
|
|