Вівторок, 26.09.2017, 22:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Форма входу

.

Пошук

Календар

«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 312
Головна » 2017 » Квітень » 26 » Засідання клубу для батьків «Авторитет»
13:20
Засідання клубу для батьків «Авторитет»

Засідання клубу для батьків «Авторитет»

  Одним із ефективних напрямів попередження негативних явищ в учнівському середовищі є робота з батьками. Адже батьки найбільш зацікавлені бачити своїх дітей соціально захищеними, а наше завдання зробити батьків партнерами у цій справі. З цією метою працює батьківський клуб «Авторитет».

19 квітня 2017 р. відбулося чергове засідання батьківсього клубу «Авторитет» на тему «Дитина та її права. Ні  -  насильству!» Заняття проводили заступник директора з навчально-виховної роботи Бойко Л.О. та соціальний педагог, практичний психолог Луговська О.Я. Учасниками засідання були окремі батьки учнів 8-11 класів та старшокласники.

   Права — це цінності, які поділяють і приймають усі держави світу. У їх основі лежить уявлення про те, що всі мають однакову людську гідність, і ніхто не повинен зазнавати дискримінації за ознаками статі, віку, кольору шкіри, етнічної приналежності, релігії.

   В кожній сім’ї існує своя система цінностей, бажань, сподівань. Все те, що цінується членами родини, відіграє головну роль у відносинах. Дуже добре, якщо ці відносини базуються на відвертості та підтримці. Ідеальні стосунки -  це коли усі члени родини поважають права один одного, забезпечують їх дотримання, виконують свої обов'язки. Саме це було основною тезою заняття.

Працюючи у парах, групах, під час виконання вправ «Права та обов’язки дітей і батьків», «Права в новинах» учні і батьки зрозуміли, що права визначають ступінь свободи кожного, а обов'язки  - відповідальність.

   Інтерактивна бесіда-вправа «Насильство у сім’ї» довела, що насильство починається тоді, коли стосунки засновані на любові й довірі підмінюються стосунками влади і контролю.

  На завершення заняття батьки звернулися до дітей зі словами-настановами. Учні дякували своїм батькам:

КОЛИ ТИ ДУМАВ, ЩО Я НЕ ДИВЛЮСЬ…

Коли ти думав, що я не дивлюсь, я побачив, що ти повісив мій перший малюнок на стіну, і я захотів намалювати ще один.

Коли ти думав, що я не дивлюсь, я побачив, що ти годуєш бездомного котика, і я подумав, що добре піклуватися про тварин.

Коли ти думав, що я не дивлюсь, я побачив, що ти печеш мій улюблений пиріг, і я зрозумів, що навіть мале може бути особливим.

Коли ти думав, що я не дивлюсь, я чув як ти молився, і я повірив в те, що існує Бог, з яким можна поговорити будь-коли.

Коли ти думав, що я не дивлюсь, я відчув, як ти поцілував мене перед сном, і я відчув себе коханим.

Коли ти думав, що я не дивлюсь, я побачив, як сльози капали з твоїх очей, і я зрозумів, що іноді буває боляче, й це нормально – плакати.

Коли ти думав, що я не дивлюсь, я побачив, що тебе турбує моє життя, і я захотів стати тим, ким маю стати.

Коли ти думав, що я не дивлюсь, я дивився… та захотів подякувати тобі за все те, що ти робив, коли думав, що я не дивлюся.

Категорія: Соціально-психологічна служба | Переглядів: 89 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: