| Міністерство освіти і науки України |
| Державна служба якості освіти України |
| Управління освіти, науки та молоді Волинської ОДА |
| Відділ освіти, молоді і спорту Горохівської РДА |
| Львівський національний університет імені Івана Франка |
| Східноєвропейський національний університет |
| Тернопільський національний економічний університет |
| Горохівський коледж ЛНАУ |
| Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гжицького |
Луцький національний технічний університет
| |
Головна »
2021 » Грудень » 14
14 грудня 2021 року в рамках відзначення Всесвітнього тижня права для учнів 3-А класу Горохівського ліцею№2 Горохівської МР проведено незвичайний, але дуже цікавий та інформативний «Урок справедливості». Справжнім учителем на ньому виступив представник однієї з важливих професій – суддя Горохівського районного суду Волинської області Василь Сметана. Під час спілкування учні з’ясовували суть понять «справедливість», «конфлікт», «суд», «судовий розгляд», «спір». Школярі дізналися про місію суду в суспільстві, особливості суддівської професії, які справи розглядаються в суді, яким чин
...
Читати далі »
|
Педагоги та здобувачі освіти Горохівського ліцею №2 беруть участь у загальнодержавному науково-громадському проєкті Малої академії наук. Основними завданнями конкурсу є виявлення і підтримка обдарованих дітей, залучення інтелектуально й творчо обдарованої учнівської молоді до науково-дослідницької та експериментальної роботи, формування активної громадянської позиції учнів, виховання самостійності, наполегливості, вміння висловлювати і аргументувати власну думку.
<
...
Читати далі »
|
Напередодні шкільного та територіального захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН у 2021-2022 навчальному році у ліцеї практичними психологами було проведене заняття з елементами тренінгу «Успішний у школі – успішний в житті. Психологічні аспекти публічного виступу». Завданнями психологічного практикуму були: формування психологічної готовності учнів на етапі підготовки до публічного виступу шляхом пошуку внутрішніх ресурсів, розвитку навичок саморегуляції та позитивного мислення; залучення учнів до усвідомлення складових успіху, цілей і мотивації успішної кар’єри, створення умов реалізації власної думки учасників та вміння її аргументувати; забезпечення психологічного супроводу підготовки учнів до п
...
Читати далі »
| |