16:20 Засідання педагогічної ради | |
Засідання педагогічної ради 27 лютого 2017 року відбулося засідання багатоступеневої педагогічної ради «Формування ключових компетентностей школярів в умовах концепції Нової української школи». З доповіддю виступив заступник директора з навчально-виховної роботи Бочковський В.Д. В обговоренні взяли участь: Янюк Л.Б., вчитель української мови та літератури з питань розвитку здатності в школярів реагувати мовними засобами в широкому діапазоні соціальних та культурних контекстів. Гарбар І.В., вчитель англійської мови, Дубець Г.А., вчитель німецької мови, Клачук О.В., вчитель польської мови дискутували з проблеми формування в учнів здатності до спілкування іноземними мовами у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Гамалійчук Н.Р.,вчитель математики, Жаловага І.Л, вчитель математики та інформатики провели діалог у форматі «наставник – молодий учитель» з математичної грамотності та інформаційно-цифрової компетентності для побудови школярами моделі для розв’язання проблем. Пасічник Л.А., вчитель географії, природознавства акцентувала увагу на науковому розумінні природи та здатності застосувати його учнями в практичній діяльності. Зінчук Г.Й., Пукас Л.В., вчителі біології уміло дискутували про раціональне використання природних ресурсів, усвідомлення школярами ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини. Волощук В.Ф., вчитель географії, економіки презентувала роботу з формування в школярів здатності до підприємницької діяльності, уміння генерувати нові ідеї, ініціативи та втілювати їх у життя. Про стан попередження правопорушень з доповіддю виступила Бойко Л.О., заступник директора з навчально-виховної роботи. Луговська О.Я., соціальний педагог, практичний психолог, в процесі обговорення зосередила увагу присутніх на попередженні девіантних форм поведінки. Педрада пройшла в атмосфері діловитості та зацікавленості, завершилася прийняттям конкретного рішення, спрямованого на підвищення результативності навчально-виховного процесу.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |