Неділя, 24.11.2024, 18:13
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Березень 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 424
Головна » 2023 » Березень » 10 » Засідання методичної комісії вчителів початкових класів
13:59
Засідання методичної комісії вчителів початкових класів

   9 березня відбулось засідання методичної комісії вчителів початкових класів. Заступником директора з навчально-виховної роботи Бойко Л.О. та керівником методичної комісії вчителів початкових класів Бабій О.Г. було підведено підсумки роботи педагогів в рамках наукового експерименту, який проходив у нашому освітньому закладі за темою "Формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти в умовах інноваційного освітнього середовища". 
   Вчителі поділились напрацюваннями за 4 роки роботи та оцінили результативність мотиваційних технологій, які застосовувались на практиці.
         Дорощук М.М. відзначила позитивну  роль навчальних та виховних проєктів у формуванні мотивації та інтересу до навчання.

    Лемещук О.Б. відмітила важливість створення доступного та змістовного навчального середовища для школярів.

    Позняковська О.С.  зупинилась на важливості формувального оцінювання  наскрізних умінь, результативність самооцінювання й взаємооцінювання учнів. Використання чек-листів, цеглинок Лего, сигнальних карток, рефлексії на різних етапах уроку дає змогу здобувачам освіти оцінити результати своєї роботи.

      Антонюк Л.В. поділилась досвідом мотивації школярів з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах. Акцентувала увагу щодо важливості чітко продуманої програми індивідуального розвитку, посильність і дозованість завдань учням з метою підтримки мотивації до навчання. 

    Бичковська О.М. поділилась напрацюваннями у застосуванні інтерактивних  форм роботи на основі діяльнісного підходу та інтеграції.

    Всі вчителі початкових класів погодились з думкою, що важливим і ефективним етапом мотивації є ранкове коло. Педагоги проаналізували участь і результативність дітей у різноманітних конкурсах, олімпіадах. Відзначено позитивну їх роль у мотивації здобувачів освіти до навчання та розвитку  інтелектуальних та творчих задатків.

  Колеги погодились, що такі методи розвивають критичне мислення та уміння співпрацювати з іншими. Вчителі початкових класів вирішили надалі застосовувати технології мотивації, які мають успіх та постійно ділитись  досвідом з колегами. Адже мотивація - це перша сходинка до успіху.

 

Категорія: НУШ | Переглядів: 111 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: