Неділя, 24.11.2024, 13:11
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Червень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 424
Головна » 2022 » Червень » 3 » Теоретично-практичний семінар з питань наступності реалізації Концепції НУШ в 5-6 класах
15:59
Теоретично-практичний семінар з питань наступності реалізації Концепції НУШ в 5-6 класах

   Впродовж  травня 2022 року  в Горохівському ліцеї №2 проходив теоретично-практичний семінар з питань наступності у впровадження Концепції «Нова українська школа» на тему ««Формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти в процесі наступності викладання в початковій ланці школи та на адаптаційному циклі навчання в 5-их класах в умовах НУШ». У ході роботи семінару  було опрацьовано питання організації та узгодження форм, методів та технологій в 3-4 класах НУШ, реалізації  принципу наступності у використанні технологій, форм і методів організації навчальної діяльності та оцінювання учнів початкових та 5-х класів НУШ 2022-2023 навчального року.

     У ході практичної частини учителі початкових класів, які викладають у 3-4-их класах, поділились набутим досвідом з реалізації завдань Нової української школи під час проведення дистанційних уроків у синхронному режимі, використовуючи інформаційно-комунікативні технології та цифрові сервіси Zoom, Google, ресурси освітніх платформ  «НаУрок», «Всеосвіта», «Всеукраїнська школа онлайн», Learningapps, інтерактивні ігри та вправи. Учителі , які реалізуватимуть зміст та завдання освітніх галузей, зазначених у Державному стандарті базової середньої освіти та навчатимуть здобувачів освіти у 5-х класах 2022-2023 навчального року, спостерігали  за реалізацією компетентнісного та діяльнісного підходів, ідей інтеграції,  форм та методів роботи зі здобувачами освіти початкових класів , практичними прийомами  формування навчальної мотивації, наскрізним процесом виховання, техніками формувального оцінювання, застосуванням методів та стратегій розвитку критичного мислення.

     Учитель 4-Б класу Бабій О.Г. під час уроку математики на тему «Задачі на знаходження числа за його дробом» продемонструвала застосування змістовних та цікавих, раціонально вибраних форм й методів роботи для стимулювання мотивації здобувачів освіти до навчання. Учитель Сарновська Н.В. в ході уроку англійської мови у 4-А класі на тему «Україна - наша Батьківщина» реалізувала інтегрований підхід та вирішення компетентнісних завдань. Урок англійської мови у 4-Б класі на тему «Мої літні канікули. Плани на майбутнє», проведений Оніщук Бацмай С.В., був насичений ефективними інтерактивними вправами та формами організації парної, групової та фронтальної роботи задля формування комунікативних навичок і соціальної взаємодії. На інтегрованому уроці української мови у 4-А класі «Текст–розповідь.«Мсьє Жак та квітнева риба» (К.Бабкіна)» учитель Бойко Л.О. демонструвала реалізацію дослідницького підходу до формування умінь та досягнення очікуваних результатів з мовно-літературної освітньої галузі шляхом організації учнів на пошук інформації з різних джерел, залученням до дискусії  та   застосуванням стратегій розвитку критичного мислення. Учитель Ярмошук Н.В. під час уроку з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» ділилася педагогічними ідеями проведення ранкової зустрічі з метою створення психологічно комфортної атмосфери у класному колективі та формування в учнів мотивації до навчальної діяльності, реалізувала інтегративний підхід застосуванням різних видів навчальних активностей: мовно-комунікативних завдань, практичних вправ природничо-соціального спрямування. Урок математики у 3-В класі «Перетворення  і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вартості» , проведений учителькою Антонюк Л.В., дав можливість спостерігати за  формами організації діяльності школярів на пізнання математичних залежностей, розвиток умінь аналізувати, порівнювати, робити висновки. Учитель Ковальчук М.М. під час уроку математики у 3-А класі  «Вартість. Підрахунок грошей» реалізувала компетентнісний та діяльнісний підходи через практико-орієнтовані завдання, розв’язання задач навчального та життєвого контенту, використовуючи графічні інтерпретації: малюнки, схеми, діаграми, таблиці, предметні демонстрації, спрямовані на формування наскрізних умінь та завдань змістових ліній, забезпечуючи умови для взаємодії учасників освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства та в умовах психологічної комфортності. У ході уроку з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-Б класі (учителька Власюк Л.П.) за темою «Пригода 3.Веселка щастя» присутні мали змогу спостерігати за організацією дослідницько-пошукової діяльності, спрямованої на формування уявлень про взаємозв’язки у природі і суспільстві, розв’язанням компетентнісних завдань географічного та соціального спрямування, застосуванням технік зворотнього зв’язку та формувального оцінювання.

    Під час теоретичної частини семінару заступником директора з навчально-виховної роботи Ковальчук М.М. було організовано вивчення педагогічними працівниками пріоритетів і цілей Державного стандарту базової середньої освіти, особливостей Типових освітніх програм, модельних навчальних програм, методичних рекомендацій  щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі  за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації Концепції « Нова українська школа» , рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів (Наказ МОН №289 від 01.04.2022р.) та інших нормативних документів, які регламентують наступність впровадження Концепції НУШ в  базовій середній освіті. Учасники семінару вивчали алгоритм та  інструментарій здійснення формувального оцінювання, технології реалізації компетентнісного та діяльнісного підходу в освіті, формування наскрізних умінь.

  Бочковський В.Д., заступник директора з навчально-виховної роботи презентував присутнім вимоги і методичні прийоми для формування мотивації здобувачів освіти у 5-х класах, методичні прийоми проведення компетентнісного уроку.

  Заступник директора  з навчально-виховної роботи Бойко Л.О. проаналізувала питання наскрізного процесу виховання , як одного з дев’яти компонентів НУШ у початковій школі та його продовженням у базовій школі , що дозволить учням не лише отримати відповідний рівень знань, а й активно включитися у процес формування та розвитку ключових життєвих компетентностей на основі цінностей та є базою для щасливого особистого життя та успішної взаємодії дитини з суспільством.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Методична робота | Переглядів: 193 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: