Четвер, 21.11.2024, 22:45
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Червень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 424
Головна » 2022 » Червень » 8 » Самооцінювання освітнього середовища закладу освіти  (2021/2022 навчальний рік)
15:14
Самооцінювання освітнього середовища закладу освіти  (2021/2022 навчальний рік)

Самооцінювання освітнього середовища закладу освіти

 (2021/2022 навчальний рік)

Вимога, критерії

Рівень сформованості

1.

Забезпечення комфортних і безпечних умов праці

Достатній

2.

Безпечність та надійність експлуатації будівель і споруд:

 

- пожежна безпека

Потребує покращення

- гігієна праці

Достатній

- організація охорони приміщення (охоронна сигналізація)

Достатній

- наявність та експлуатація захисних споруд

Потребує покращення

3.

Створення умов для харчування здобувачів освіти і працівників:

 

 

- організація харчування

Достатній

 

- безпека і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції

Достатній

 

- виконання норм харчування

Достатній

 

- матеріально-технічний стан харчоблоку

Потребує покращення

4.

Створення умов для безпечного використання мережі Інтернет

Достатній

5.

Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору

 

 

- архітектурна доступність

Достатній

 

- ресурс дидактичних засобів для осіб з ООП

Потребує покращення

 

- ресурсна кімната

Низький

 

- налагодження співпраці з ІРЦ

Достатній

6.

Простір і ресурс бібліотеки:

 

 

- наявність читацьких місць

Достатній

 

- бібліотечний фонд

Потребує покращення

7.

Матеріально-технічне забезпечення освітнього середовища:

 

 

- кабінети закладу освіти (забезпечення обладнанням навчальних кабінетів для реалізації освітньої програми закладу):

 

 

Інформатика №1

Потребує покращення

 

Інформатика №2

Достатній

 

Фізика

Достатній

 

Математика

Потребує покращення

 

Географія

Достатній

 

Біологія

Достатній

 

Хімія

Достатній

 

Українська мова

Достатній

 

Англійська мова

Достатній

 

Комбінована майстерня

Потребує покращення

 

- спортзал та спортивні споруди (забезпечення обладнанням та спортивним інвентарем для реалізації освітньої програми закладу):

 

 

Спортзал

Потребує покращення

 

Спортивний майданчик зі штучним покриттям

Достатній

 

Стадіон 1

Потребує покращення

 

Стадіон 2

Потребує покращення

 

Володимир ЗІНЧУК,

директор закладу освіти

Категорія: Результати моніторингу якості освіти | Переглядів: 208 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: