11:17 Районний семінар вихователів групи продовженого дня | |
Районний семінар вихователів групи продовженого дня 16 березня 2017 р. в нашому навчальному закладі відбувся районний семінар вихователів ГПД на тему «Інтерактивні методики як спосіб психологічного розвантаження учнів на групі продовженого дня». Гостей радісно зустріли вихованці ГПД, даруючи слова вітання. Відкрила семінар і ознайомила з планом роботи Сидорук Г.М., головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту. Директор В.В. Зінчук представив навчальний заклад і розповів про його досягнення у візитці школи. Заступник директора з навчально-виховної роботи Бойко Л.О. у своєму виступі акцентувала увагу на ролі ГПД в системі початкової школи й презентувала структуру й систему роботи вихователів навчального закладу Крамарчук Г.Л. та Тимчук А.І. Досвідом роботи ділилась вихователь ГПД Крамарчук Г.Л.. У своєму виступі зупинилася на використанні інтерактивних вправ «Загадковий будинок», «Від А до Я», «Ажурна пилка», «Мікрофон», «Вилучи зайве», «Сенкан», «Асоціативний кущ», «Незакінчені речення». Суть цих вправ, зазначила Ганна Леонідівна, полягає в тому, що навчально-виховний процес відбувається за умови постійної взаємодії всіх учнів. Ігри-вправи для емоційного розвантаження школярів запропонувала Луговська О.Я., соціальний педагог, практичний психолог. Арт-терапія «Дружба», вправи «Дихай – вільно», релаксацію «Я – квітка» проведено у формі практикуму. З метою поглиблення знань учнів про українські народні казки, виховання любові до книги, бажання читати книги, проведена уявна мандрівка Країною «Казкарія» вихователем ГПД Тимчук А.І. Учні зі своїм вихователем уявно мандрували від станції на веселому потязі у голубому вагоні і виконували різні завдання: розказували вірші про казочку, співали веселі пісні, відгадували загадки про казкових тварин, інсценізували уривки з казки, давали характеристику герою, презентували малюнки до своїх улюблених казок. У формі «круглого столу» відбулося підведення підсумків семінару. Сидорук Г.М., зазначила, що використання інтерактивних технологій підвищують рівень пізнавальної діяльності та мотивації учнів, зацікавлюють їх, що сприяє засвоєнню навчального матеріалу у співпраці, співтворчості та самостійної роботи думки. | |
|
Всього коментарів: 0 | |