10:47 Психолого-педагогічний консиліум | |
Психолого-педагогічний консиліум 4 лютого 2019 року в рамках проведення дослідно-експериментальної роботи відбулося засідання психолого-педагогічного консиліуму щодо вдосконалення навчально-виховної роботи здобувачів освіти 5-х класів на основі врахування їх індивідуальних особливостей та з метою покращення рівня навчальних досягнень.
План проведення психолого-педагогічного консиліуму в 5-х класах
1. Мотивація проведення психолого-педагогічного консиліуму в 5-х класах. Зінчук В.В., директор школи 2. Аналіз рівня навчальних досягнень здобувачів освіти 5-х класів за результатами І семестру 2018-2019 навчального року Бочковський В.Д., заступник директора з навчально-виховної роботи 3. Застосування ефективних форм і методів роботи в освітньому процесі педагогами, які навчають здобувачів освіти 5-х класів. Чонка Н.Є., заступник директора з навчально-виховної роботи 4. Позанавчальна діяльність здобувачів освіти 5-х класів (громадська активність, участь в гуртках, заходах, конкурсах). Бойко Л.О., заступник директора з навчально-виховної роботи 5. Псхолого-педагогічна характеристика учнівських колективів , матеріально-побутові умови здобувачів освіти 5-х класів. Янюк Л.Б., класний керівник 5Б кл Бояркевич А.В., класний керівник 5А кл 6.Результати психологічних спостережень і досліджень здобувачів освіти 5-х класів. (соціометричні дослідження, рівень згуртованості учнівських колективів, індивідуальні особливості, пізнавальна сфера ) Пилипюк Т.О., Луговська О.Я., практичні психологи 7. Стан здоров’я здобувачів освіти 5-х класів Орисюк М.І., медична сестра 8. Читацькі інтереси школярів Булавчук Л.М., бібліотекар 9. Інформування вчителів-предметників щодо застосування ефективних форм і методів роботи для підвищення мотивації вивчення предметів. Вчителі –предметники: Янюк Л.Б., Гарбар І.В., Дубець Г.А., Тимчук А.І., Повзун В.М., Касько І.О., Бояркевич А.В., Жаловага І.Л., Дмуховська С.П., Чернець Л.М., Пасічник Л.А., Трачук О.П., Органіста Л.О., Зінчук В.В., Давидюк В.С., Протальчук Г.В., Хамула О.В., Гайдук Н.В.
10. Навчальні досягнення школярів в початковій ланці школи (індивідуальні здібності, обдарованість, рівень вихованості). Боса Н.П., Бабій О.Г., вчителі початкових класів 11. Методичні рекомендації щодо підвищення рівня мотивації та задля покращення навчальних досягнень здобувачів освіти 5-х класів. Чонка Н.Є., заступник директора з навчально-виховної роботи Пилипюк Т.О., Луговська О.Я., практичні психологи
| |
|
Всього коментарів: 0 | |