Неділя, 24.11.2024, 05:52
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Червень 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 424
Головна » 2023 » Червень » 7 » Підсумкові засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
15:49
Підсумкові засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами

07.06.2023 пройшли підсумкові засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в нашому  ліцеї за участі фахівців ІРЦ  Горохівської міської ради, директора ІРЦ Лич С.В., директора школи Зінчука В.В..
Обговорили результати ІПР та ефективність  роботи команд супроводу впродовж  2022-2023 н.р; підсумки результатів навчальної діяльності  осіб з ООП;
сильні та слабкі сторони дітей з ООП; 
методи роботи, що були ефективними.
Відзначили позитивну динаміку у розвитку дітей з ООП. Визначили подальші напрямки та пріоритети навчальної та  корекційної роботи на наступний навчальний рік.
Відзначили, що саме координована робота закладу освіти, інклюзивно-ресурсного центру та батьків створює кращі умови для розвитку дитини, її вмінь, навичок, соціалізації та самореалізації.

Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 115 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: