Середа, 18.06.2025, 05:06
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Вересень 2020  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 425
Головна » 2020 » Вересень » 14 » Організація освітнього процесу з дітьми з ООП
16:16
Організація освітнього процесу з дітьми з ООП

З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з ООП, які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в НВК «ЗОШ І-ІІІ ступеня-гімназія» м. Горохів, з 07.09.2020 року  по 11.09.2020 року було проведено засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей  з особливими освітніми потребами.

У командах психолого-педагогічного супроводу взяли участь:

Бочковський В.Д. – заступник директора з НВР,

Луговська О.Я – соціальний педагог школи,

Петровська А.М. – психолог,

Янюк Т.Г. – логопед,

Солоненко О.Й. – вчитель фізичної культури,

Грицай К.Я. – логопед ІРЦ,

Хамула О.М. – вчитель фізичної культури,

батьки здобувачів освіти з ООП, класні керівники інклюзивних класів, асистенти вчителів інклюзивних класів.

  Команди супроводу визначили способи адаптації освітнього середовища, навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дітей  з ООП. Під час засідання команд батькам дітей  з ООП було проведено консультування щодо особливостей їх розвитку, навчання та виховання. А також прислухалися до їх запитів щодо організації навчання, обговорено технічні можливості в разі дистанційного навчання. Спеціаліст  ІРЦ  надала методичні рекомендації вчителям щодо роботи з учнями.

            Під час одного засідання команди психолого-педагогічного супроводу була присутня волонтер, соціальний педагог Галицька Тетяна, яка в рамках проекту «Соціальний супровід сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах, і є особливо вразливі в часі епідемії Covid-19» від БО «Карітас Україна» надавала матеріальну та психолого-педагогічну допомогу сім’ї, яка опинилась у складних життєвих обставинах.

Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 276 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: