16:25 Булінг – тишина, яку ми маємо почути | |
Круглий стіл з елементами тренінгу: «Булінг – тишина, яку ми маємо почути» Кожному з нас, хоча б раз у житті доводилося зіткнутися з насильством. Воно могло застосовуватися проти нас самих, ми могли бути свідком, або самі ставали тими, хто ображає. 26 вересня, в рамках проведення тижня протидії булінгу та шкільного насилля, із учнями-лідерами було проведено засідання-тренінг у формі круглого столу, разом із практичним психологом школи – Пилипюк Тетяною Олександрівною. Учасники – школярі старших класів, активно включилися в роботу, яка мала на меті сприяти усвідомленню та формуванню шляхів активної протидії проблеми шкільного насилля, або як прийнято називати – булінгу. За круглим столом обговорювалися питання ролей у булінгу, а саме: роль жертви, агресора, пасивних учасників, спостерігачів. На обговорення виносилося також питання: «Хто може стати жертвою цькування?»; «Чому ця проблема взагалі існує?»; «Як уникнути булінгу?» Тренінгова частина включала в себе відпрацювання основних технік, які мали на меті допомогти, по-перше, краще відчути себе та свій емоційний стан; навчитися боротися з негативними переживаннями. Під час застосування психотехнік, учні проаналізували певні «сценарії» власного життя, у які ми потрапляємо усвідомлено або мимовільно. Зрозуміли, які емоції відчуває кожний учасник булінгу та спробували виробити правила поведінки для кожного з них. Тренінг допоміг зрозуміти кожному присутньому почуття жертви булінгу та поведінку агресора. А найголовніше – знайти шляхи допомоги постраждалій дитині та убезпечити себе, щоб не зіграти одну з ролей у цій жорстокій і несправедливій грі. По закінченні програми тренінгового заняття, були визначені групи учнів, які у стислому, інформаційному повідомленні, на наступний день, донесли всі необхідні знання своїм товаришам – учням молодших, 5-9 класів. | |
|
Всього коментарів: 0 | |