Відповідно до плану-розкладу ресурсних зустрічей "Разом краще", 30.03.2022 року практичними психологами ліцею Оксаною Фесенко та Яною Маркевич був проведений круглий стіл з елементами тренінгу "Давайте познайомимось" для дітей та батьків з числа внутрішньо переміщених осіб та здобувачів освіти нашого закладу. Мета заняття передбачала створення ситуації знайомства та мотивації до спільної діяльності, ефективного міжособистісного спілкування між учасниками для формування позитивного настрою на плідну насичену роботу в учнівському колективі та з особами, які мало знайомі, формування інтересу до процесів самопізнання і саморозвитку.
З метою підтримки психічного здоров'я та ефективної психоемоційної саморегуляції практичні психологи ліцею Яна Олександрівна Маркевич та Оксана Ярославівна Фесенко провели онлайн-зустрічі для здобувачів освіти 5-8 класів "Техніки самодопомоги: зроби це для себе". Учні дізнались про ефективні методи турботи про себе та пропрацьовували техніки.
Міністерство освіти і науки спільно з педагогами та дитячими психологами запустили Telegram-канал "Підтримай дитину" з іграми, вправами та порадами, як підтримати дитину у складні часи.
Як підтримати дітей під час війни? Як впоратися із тривогою в укритті? З турботою про батьків і освітян, які підтримують зв’язок зі своїми вихованцями, педагоги
... Читати далі »
⚡Намагайтеся бути максимально спокійним у присутності дитини.
⚡Проговорюйте кожен крок та ваші плани та дії. Якщо ви прямуєте в бомбосховище, або евакуюєтеся з міста, поясніть дитині, що вдома небезпечно і що вам необхідно взяти найнеобхідніше.
⚡Особливо важливо пояснити дітям, як зараз важливо, щоб вони робили все, що просять батьки, без суперечок.
⚡Намагайтесь відволікати дитину доступними іграми, жартами, розмальовками тощо. Якщо ви знаходитесь у бомбосховищі, без доступу до олівців/ручок/ігор/розмальовок і т.п., можна рахувати людей навколо, шукати кольори (наприклад на одязі людей), обводити пальчиком свою руку, вчити вірш, розповідати казку, співати.
⚡Практикуйте разом з дітьми дихання, яке застосовують у стресових ситуаціях і за панічних атак: вдих-затримка дихання-видих-затримка дихання.
⚡Обіймайте дитину, тримайте за руку. Це заспокоює навіть дорослих.
Залишаємось на зв'язку, перемога буде за нами.<
... Читати далі »
Стадія «шоку» поступово проходить.
Ми всі уже знаємо, що робити у випадку оголошення повітряної тривоги. У кожного з нас зібрана базова валізка/наплічник/сумка, яку ми беремо із собою переміщаючись в укриття.
Хтось перевіз дітей в максимально безпечне місце… Хтось створює таке місце вдома…Турбота про емоційний та моральний стан дітей — одне із основних завдань батьків.
1. Мінімізуйте перегляд новин з дитиною.
В ідеалі, уникайте їх перегляду при дитині. Задля власного спокою можна поставити дедлайн на їх перегляд, уникаючи постійного моніторингу соцмереж.
2. Говоріть з дитиною. Багато. Постійно.
Це прекрасний інструмент, який можна взяти із собою в у
... Читати далі »
З нагоди відзначення Міжнародного дня прав людини у ліцеї пройшов інформаційний вісник «Що ми знаємо про свої права» для учнів 5-В класу та 7 класів. Під час заходу соціальний педагог Оксана Ярославівна Фесенко та практичний психолог Яна Олександрівна Маркевич наголосили про те, що права людини – загальні права та свободи всіх людей незалежно від суспільного ладу, політичного режиму, форм державного устрою і правління, міжнародного статусу країни, громадянином якої є людина; розглянули принципи та види прав людини, основні офіційні документи,
... Читати далі »
Напередодні шкільного та територіального захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН у 2021-2022 навчальному році у ліцеї практичними психологами було проведене заняття з елементами тренінгу «Успішний у школі – успішний в житті. Психологічні аспекти публічного виступу». Завданнями психологічного практикуму були: формування психологічної готовності учнів на етапі підготовки до публічного виступу шляхом пошуку внутрішніх ресурсів, розвитку навичок саморегуляції та позитивного мислення; залучення учнів до усвідомлення складових успіху, цілей і мотивації успішної кар’єри, створення умов реалізації власної думки учасників та вміння її аргументувати; забезпечення психологічного супроводу підготовки учнів до п
... Читати далі »