Засідання педагогічної ради
Дата проведення: 23 лютого 2015 року
Час проведення: 1445
Місце проведення: методичний кабінет
Порядок денний
- Цілеспрямована робота класного керівника як інструмент та мотив розвитку особистості конкурентоспроможного школяра, його самовиховання. (Доповідь заступника директора з виховної роботи Бойко Л.О.)
- Про правила конкурсу приймання учнів до гімназійних класів. (Інформація директора Зінчука В.В.)
Мета:
- Удосконалення знань з питань прогнозування та впровадження різноманітних форм роботи відстеження розвитку особистості школяра, його самовиховання.
- Здійснення аналізу роботи класних керівників з метою удосконалення системи виховання.
- Залучення педагогічного колективу до широкого обговорення питання.
- Визначення перспективи роботи педагогічного колективу з підвищення ефективності виховання та розвитку особистості школяра, його самовиховання.
- Ознайомити з правилами конкурсу приймання учнів до гімназійних класів.
Форма проведення: обмін досвідом роботи
Структура проведення: додаток 1
Очікувані результати:
Після засідання учасники зможуть:
- усвідомити шляхи оновлення змісту виховної роботи через впровадження різноманітних форм для розвитку особистості конкурентоспроможного школяра, його самовиховання;
- розрізняти фактори від яких залежить результативність виховної роботи класного керівника;
- накреслити перспективу роботи з підвищення ефективності виховання та розвитку особистості школяра, його самовиховання.
Технологія проведення педагогічної ради
І етап. Інформаційний
Теоретичні аспекти проблеми, здійснення аналізу
- Доповідь Бойко Л.О. «Цілеспрямована робота класного керівника як інструмент та мотив розвитку особистості конкурентоспроможного школяра, його самовиховання».
- Виступ практичного психолога Бочковського В.Д. «Психологічна підтримка учасників навчально-виховного процесу з питань розвитку особистісного потенціалу школяра».
- Виступ соціального педагога Луговської О.Я. «Соціальний супровід з метою розвитку й саморозвитку особистості школяра».
ІІ етап. Практична частина. Пошук ідей
Форма роботи: обмін досвідом
- Юзва О.В. – педагог-організатор
«Розвиток особистості конкурентоспроможного школяра, його самовиховання через систему роботи органів учнівського самоврядування».
- Бабій О.Г. – класний керівник 1-А класу
«Розвиток особистості учня початкових класів, організація життєдіяльності учнівського колективу».
- Янюк А.М. – класний керівник 6-Г класу
«Робота над удосконаленням форм для розвитку особистості школяра основної школи».
- Бояркевич А.В. – класний керівник 9-Г класу
«Визначення результативності виховання учня-випускника основної школи».
- Гарбар І.В. – класний керівник 11-А класу
«Розвиток особистості конкурентоспроможного випускника, його самовиховання».
ІІІ етап. Узагальнення
Вироблення та ухвалення проекту рішення засідання педагогічної ради. |