Неділя, 09.02.2025, 03:47
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 424
Головна » 2015 » Лютий » 27 » Засідання педагогічної ради
13:47
Засідання педагогічної ради

Засідання педагогічної ради

Дата проведення: 23 лютого 2015 року

Час проведення: 1445

Місце проведення: методичний кабінет

Порядок денний

  1. Цілеспрямована робота класного керівника як інструмент та мотив розвитку особистості конкурентоспроможного школяра, його самовиховання. (Доповідь заступника директора з виховної роботи Бойко Л.О.)
  2. Про правила конкурсу приймання учнів до гімназійних класів. (Інформація директора Зінчука В.В.)

Мета:

  1. Удосконалення знань з питань прогнозування та впровадження різноманітних форм роботи відстеження розвитку особистості школяра, його самовиховання.
  2. Здійснення аналізу роботи класних керівників з метою удосконалення системи виховання.
  3. Залучення педагогічного колективу до широкого обговорення питання.
  4. Визначення перспективи роботи педагогічного колективу з підвищення ефективності виховання та розвитку особистості школяра, його самовиховання.
  5. Ознайомити з правилами конкурсу приймання учнів до гімназійних класів.

Форма проведення: обмін досвідом роботи

Структура проведення: додаток 1

Очікувані результати:

Після засідання учасники зможуть:

  • усвідомити шляхи оновлення змісту виховної роботи через впровадження різноманітних форм для розвитку особистості конкурентоспроможного школяра, його самовиховання;
  • розрізняти фактори від яких залежить результативність виховної роботи класного керівника;
  • накреслити перспективу роботи з підвищення ефективності виховання та розвитку особистості школяра, його самовиховання.

Технологія проведення педагогічної ради

І етап. Інформаційний

Теоретичні аспекти проблеми, здійснення аналізу

  1. Доповідь Бойко Л.О. «Цілеспрямована робота класного керівника як інструмент та мотив розвитку особистості конкурентоспроможного школяра, його самовиховання».
  2. Виступ практичного психолога Бочковського В.Д. «Психологічна підтримка учасників навчально-виховного процесу з питань розвитку особистісного потенціалу школяра».
  3. Виступ соціального педагога Луговської О.Я. «Соціальний супровід з метою розвитку й саморозвитку особистості школяра».

ІІ етап. Практична частина. Пошук ідей

Форма роботи: обмін досвідом

  1. Юзва О.В. – педагог-організатор

«Розвиток особистості конкурентоспроможного школяра, його самовиховання через систему роботи органів учнівського самоврядування».

  1. Бабій О.Г. – класний керівник 1-А класу

«Розвиток особистості учня початкових класів, організація життєдіяльності учнівського колективу».

  1. Янюк А.М. – класний керівник 6-Г класу

«Робота над удосконаленням форм для розвитку особистості школяра основної школи».

  1. Бояркевич А.В. – класний керівник 9-Г класу

«Визначення результативності виховання учня-випускника основної школи».

  1. Гарбар І.В. – класний керівник 11-А класу

«Розвиток особистості конкурентоспроможного випускника, його самовиховання».

ІІІ етап. Узагальнення

Вироблення та ухвалення проекту рішення засідання педагогічної ради.

Категорія: Методична робота | Переглядів: 552 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: