Неділя, 28.04.2024, 20:27
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Грудень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2021 » Грудень » 3 » Засідання творчої групи
13:02
Засідання творчої групи

03 грудня 2021 року  відбулося засідання творчої групи педагогів з питань реалізації ІІ етапу  дослідно-експерементальної діяльності

      В роботі групи взяли участь:

Бочковський В.Д. – заступник директора з навчально-виховної роботи, «вчитель-методист»

Пукас Л.В. – вчитель біології, вчитель вищої категорії, «вчитель-методист»

Зінчук Г.Й. – вчитель біології, вчитель вищої категорії, «вчитель-методист»

Гамалійчук Н.Р. – учитель математики, вчитель вищої категорії, «вчитель-методист»

Рузак Р.В. – учитель зарубіжної літератури, вчитель вищої категорії, «вчитель-методист»

Луговська О.Я. – практичний психолог, соціальний педагог

    На засіданні розглянули питання ефективності подальшого  впровадження інноваційних технологій з метою  формування мотивації навчальної діяльності здобувачів  освіти  та висловлювали пропозиції, щодо створення  моделі мотиваційної спрямованості та професійного розвитку педагогів.

Категорія: Дослідно-експериментальна робота | Переглядів: 170 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: