Вівторок, 14.05.2024, 15:20
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 422
Головна » 2019 » Лютий » 19 » Засідання творчої групи практичних психологів та соціальних педагогів
10:39
Засідання творчої групи практичних психологів та соціальних педагогів

Команда психолого-педагогічного

супроводу дитини з ООП

   5 лютого  на базі нашої школи відбулося засідання творчої групи практичних психологів та соціальних педагогів з теми: «Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами». У роботі взяли участь заступники директора з навчально-виховної роботи Бочковський В.Д. та Чонка Н.Є., директор інклюзивно-ресурсного центру м. Горохів Лич С.П.. Практичний психолог та соціальний педагог Луговська О.Я. презентувала напрацювання з даної теми, ознайомила учасників засідання з принципами діяльності команди супроводу, функціями всіх учасників команди, зокрема працівників психологічної служби. Обговорили основні чинники успіху командного підходу в інклюзивному навчанні. Асистент вчителя Омельчук І.В. акцентувала увагу групи на особливостях роботи асистента вчителя у плануванні роботи, у контексті уроку, в оцінюванні розвитку дитини, у навчально-виховному процесі.

   У практичній частині засідання розглянули форму оформлення ІПР та портфоліо учнів. Розробили алгоритм діяльності практичного психолога та соціального педагога в умовах інклюзивного навчання.

Категорія: Соціально-психологічна служба | Переглядів: 516 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: