П'ятниця, 19.04.2024, 07:51
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2017 » Жовтень » 31 » Засідання постійно діючого семінару з проблеми впровадження компетентнісного підходу
12:13
Засідання постійно діючого семінару з проблеми впровадження компетентнісного підходу

Засідання постійно діючого семінару з проблеми впровадження компетентнісного підходу

   30 листопада 2017 року відбулося засідання постійно діючого семінару з проблеми «Теорія і практика послідовної реалізації компетентнісного підходу, спрямованого на здобуття якісної освіти».

   Директор школи Зінчук В.В. провів педагогічний брифінг на якому ознайомив вчителів зі статтями нового Закону України «Про освіту». Педагоги мали змогу поспілкуватися з делегацією освітян з Польщі.

   Заступник директора з навчально-виховної роботи Бочковський В.Д. провів мотиваційний диспут-тренінг, в ході якого були обговорені питання:

  • Яким має бути сучасний вчитель?
  • Що ви розумієте під професіоналізмом?
  • Які компетенції свідчать про професіоналізм педагогів?

   Педагоги довели, що професійна компетентність учителя з часом змінюється, її потрібно розвивати, аргументовано підтвердили, що професійна компетентність – це мистецтво, яке повинно постійно удосконалюватись. Були презентовані ефективні форми роботи з підвищення мотивації навчальної діяльності учнів. В ході роботи педагоги об’єдналися в три групи і створили портрети невдалого та неуспішного вчителя, вказавши на його помилки і причини такого становища та успішного вчителя з перевагами, завдяки яким він таким став.

   Дирекція школи та керівники предметних кафедр запропонували шляхи бачення впровадження Закону України «Про освіту», висловили свої погляди на урок, роль вчителя в процесі набуття знань учнями.

Категорія: Методична робота | Переглядів: 459 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: