П'ятниця, 26.04.2024, 09:58
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2017 » Травень » 5 » Засідання педагогічної ради «Розвиток фахової компетентності педагога у контексті модернізації освіти»
13:17
Засідання педагогічної ради «Розвиток фахової компетентності педагога у контексті модернізації освіти»

Засідання педагогічної ради «Розвиток фахової компетентності педагога  у контексті модернізації освіти»

Скільки б ти не жив, усе життя слід навчатися

Сенека

   В навчально-виховному комплексі «загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня-гімназія» м.Горохів відбулася педагогічна рада «Розвиток фахової компетентності педагога у контексті модернізації освіти».

   Фахова компетентність педагога – особистісні можливості вчителя, які дають змогу самостійно та ефективно реалізовувати мету педагогічного процессу. Етапи, типи та критерії фахової компетентності педагогів школи-гімназії розкрила у своїй доповіді Чонка Н.Є., заступник директора з навчально-виховної роботи.

  В обговоренні доповіді взяли участь кваліфіковані педагоги закладу: Гань Т.А., учитель англійської мови, завідувач кафедри іноземних мов, Тимчук Н.В., учитель фізики, завідувач кафедри математики та інформатики, Дашкевич Л.З., учитель початкових класів, Трачук О.П., учитель трудового навчання, Луговська О.Я., соціальний педагог, практичний психолог.

  Підводячи підсумки директор школи Зінчук В.В. зазначив, що найважливішим завданням освіти на сучасному етапі є підвищення якості виховання та навчання молоді, підготовка її до життя. Успішне вирішення цього завдання значною мірою залежить від вчителя, його фахової компетентності.

Категорія: Методична робота | Переглядів: 519 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: