Четвер, 02.05.2024, 21:39
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Березень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2021 » Березень » 2 » ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ «Формування, становлення та реалізація пізнавальних інтересів здобувачів освіти з особливими освітніми потребам
12:29
ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ «Формування, становлення та реалізація пізнавальних інтересів здобувачів освіти з особливими освітніми потребам

01.03.2021р було проведено засідання педагогічної ради «Формування, становлення та реалізація пізнавальних інтересів здобувачів освіти з особливими освітніми потребами як необхідний процес на шляху до самореалізації та успіху»

План проведення

  1. Доповідь: «Формування, становлення та реалізація пізнавальних інтересів здобувачів освіти з особливими освітніми потребами як необхідний процес на шляху до самореалізації та успіху»

Бочковський В.Д., заступник директора

 з навчально-виховної роботи

 

В обговоренні взяли участь:

  • Інформаційна довідка. Основні види порушень психофізичного розвитку дитини

Орисюк М.І., сестра медична

  • Розвиток мовленнєвої активності дітей з особливими освітніми потребами молодшого шкільного віку

Янюк Т.Г., вчитель-логопед

  • Специфіка роботи з дітьми з особливими освітніми потребами інклюзивних класів з проблемами опорно-рухового апарату.

 Домбровську Ж.Ф.,

педагог-реабілітолог ІРЦ

(за згодою)

  • Співпраця вчителя та асистента вчителя з питань розвитку пізнавальної активності  здобувача освіти  з особливими освітніми потребами в 2 Б інклюзивному класі.

Капустинська І.В., асистент вчителя

  • Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії учениці з особливими потребами 1А інклюзивного класу

Діалогічна пара: Семенюк Т.П.-Федончук І.Б.

  • Адаптація навчальних планів, методик, матеріалів та середовища до специфічних потреб дітей з ООП в 2-А класі (інклюзивне та індивідуальне навчання)

Антонюк Л.В.,

вчитель початкових класів

  • Специфіка роботи вчителя та асистента вчителя в 3-А інклюзивному класі, в якому навчається двоє дітей з ООП

Семеринська Л.В., вчитель початкових класів

 Позняковська О.С., асистент вчителя

  • Розвиток індивідуальних особистісних інтересів та потреб дитини з ООП 4-Б інклюзивного класу.

Гайдук Н.В., вчитель початкових класів

  • Системний педагогічний супровід здобувача освіти, який перебуває на індивідуальному навчанні в 5Б класі

Колективна  робота

Янюк А.М., вчитель укр.мови та літератури

 та всі вчителі-предметники

  • Розвиток індивідуальної особистісної траєкторії учня з особливими освітніми потребами в 7-Б інклюзивному класі з вивченням 2-х іноземних мов                                                             Методичний трикутник:

Янюк Л.Б., Гарбар І.В., Дубець Г.А.,

вчителі-предметники

  • Формування толерантного ставлення однокласників, професійне самовизначення та соціальна адаптація здобувача освіти  з ООП 9-А інклюзивного класу

Солоненко О.Й., вчитель фізичного виховання

  • Результати досліджень мотиваційної сфери здобувачів освіти інклюзивних класах

Луговська О.Я., соціальний педагог,

 практичний психолог

  • Формування дружнього та неупередженого ставлення до здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, створення позитивного мікроклімату в процесі учнівського самоврядування.

Бородавка З.А.,

 організатор учнівського колективу

 

 

Управлінський аналіз інклюзивного освітнього середовища (регламент до 15хв)

Бочковський В.Д., заступник директора

 з навчально-виховної роботи

 

Ухвала педагогічної ради:

 

1.Схвалити подальшу  індивідуальну освітню траєкторію здобувачів освіти з особливими освітніми потребами.

2.Дирекції школи:

2.1.Постійно удосконалювати умови організації інклюзивного простору, працювати над створенням необхідного навчально-методичного забезпечення щодо впровадження інклюзивної освіти.

2.2. Сприяти забезпеченню батьків дітей з ООП різноманітними джерелами доступу до інформації про інклюзивну освіту, використовуючи й інтернет - простір (сайт школи); організовувати просвітницьку роботу з даного питання

2.3.Залучати батьків до складання індивідуальних програм розвитку здобувачів освіти учнів з ООП.

 

3.Заступнику директора з  навчально-виховної роботи Бочковському В.Д.:

3.1.Постійно тримати на контролі організацію навчання учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах та індивідуальному навчанні, проведення корекційно-розвивальних занять відповідними спеціалістами, аналізувати результативність навчально-виховного процесу в класах та рівень навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими освітніми потребами.

4.Заступнику директора з  навчально-виховної роботи Ковальчук М.М..:

4.1..Протягом року організовувати та проводити методичні заходи, спрямовані на опанування педагогами формами та методами роботи з дітьми з особливими  освітніми потребами в  інклюзивних класах, висвітлювати питання щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими освітніми потребами на сайті  школи

5. Заступнику директора з  навчально-виховної роботи Бойко Л.О.:

1.Постійно сприяти включенню дітей з ООП у виховний освітній простір, їх участі у різноманітних позакласних заходах, гуртках, клубах за інтересами.

6.Педагогам школи:

6.1.Постійно забезпечувати особистісно зорієнтований,  диференційований     підхід до  організації навчально-виховного процесу, враховуючи особливі освітні потреби здобувачів освіти інклюзивних класів.

6.2.Здійснювати системний кваліфікований психолого-педагогічний супровід дітей, які перебувають на індивідуальному навчанні.

6.3. Цілеспрямовано враховувати особливості розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами в освітньому просторі.

6.4. Постійно удосконалювати професійну майстерність  шляхом самоосвіти, ознайомлення з сучасними педагогічними підходами і методиками, які застосовуються в роботі з дітьми з ООП.

7. Асистентам вчителя інклюзивних класів Капустинській І.В., Позняковській О.С., Семенюк Т.В.:

7.1.Постійно дотримуватись посадової інструкції, надавати допомогу учням  з особливими освітніми потребами  в організації робочого місця; вести  педагогічну документацію, здійснювати соціально-педагогічний супровід здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, дбати про професійне самовизначення та соціальну адаптацію учнів; інформувати батьків про досягнення здобувачів освіти з ООП.

8. Соціальному педагогу та практичному  психологу Луговській О.Я.:

8.1.Надавати систематичну консультативну допомогу вчителям початкових класів, учителям - предметникам, які викладають  в інклюзивних класах,   у  створенні   сприятливих  умов   адаптації  сприяти створенню позитивного мікроклімату в колективі, проводити заходи, спрямовані на  формування дружнього та неупередженого ставлення до дитини з особливими освітніми потреба

8.2.Протягом року здійснювати супровід здобувачів освіти, які мають особливості психофізичного розвитку, проводити індивідуальну роботу, сприяти успішній адаптації до навчання та перебування в учнівському колективі;  підтримувати родини, у яких виховуються діти, проводити індивідуальні консультації для батьків.                                                               

8.3.Сприяти захисту і забезпеченню прав і свобод дітей з особливими освітніми потребами в умовах навчального закладу та під час перебування їх в сім’ї.

9..Класним керівникам:

9.1.Постійно вести учнівські портфоліо для відображення навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами, розвитку їхніх інтересів.

9.2.Протягом року залучати  дітей з  особливими освітніми потребами  до позакласних  та  позашкільних  заходів  з   урахуванням   її   інтересів, нахилів, здібностей,  побажань, індивідуальних  особливостей  навчально-пізнавальної діяльності та стану здоров'я.

10.Організатору учнівського колективу:

10.1.Постійно сприяти формуванню толерантного ставлення однокласників та здобувачів освіти  інших класів до дітей з ООП, підвищувати загальну культуру спілкування, залучати до учнівського самоврядування.

 

11. Сестрі медичній Орисюк М. І.:

11.1Здійснювати постійний контроль за станом здоров'я учнів  з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах та перебувають на індивідуальному навчанні.

12. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Бочковського В.Д.

13.Про хід виконання даного рішення заслухати на засіданні педагогічної ради в березні місяці 2022 року.

 

Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 227 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: