12:29 ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ «Формування, становлення та реалізація пізнавальних інтересів здобувачів освіти з особливими освітніми потребам | |
01.03.2021р було проведено засідання педагогічної ради «Формування, становлення та реалізація пізнавальних інтересів здобувачів освіти з особливими освітніми потребами як необхідний процес на шляху до самореалізації та успіху» План проведення
Бочковський В.Д., заступник директора з навчально-виховної роботи
В обговоренні взяли участь:
Орисюк М.І., сестра медична
Янюк Т.Г., вчитель-логопед
Домбровську Ж.Ф., педагог-реабілітолог ІРЦ (за згодою)
Капустинська І.В., асистент вчителя
Діалогічна пара: Семенюк Т.П.-Федончук І.Б.
Антонюк Л.В., вчитель початкових класів
Семеринська Л.В., вчитель початкових класів Позняковська О.С., асистент вчителя
Гайдук Н.В., вчитель початкових класів
Колективна робота Янюк А.М., вчитель укр.мови та літератури та всі вчителі-предметники
Янюк Л.Б., Гарбар І.В., Дубець Г.А., вчителі-предметники
Солоненко О.Й., вчитель фізичного виховання
Луговська О.Я., соціальний педагог, практичний психолог
Бородавка З.А., організатор учнівського колективу
Управлінський аналіз інклюзивного освітнього середовища (регламент до 15хв) Бочковський В.Д., заступник директора з навчально-виховної роботи
Ухвала педагогічної ради:
1.Схвалити подальшу індивідуальну освітню траєкторію здобувачів освіти з особливими освітніми потребами. 2.Дирекції школи: 2.1.Постійно удосконалювати умови організації інклюзивного простору, працювати над створенням необхідного навчально-методичного забезпечення щодо впровадження інклюзивної освіти. 2.2. Сприяти забезпеченню батьків дітей з ООП різноманітними джерелами доступу до інформації про інклюзивну освіту, використовуючи й інтернет - простір (сайт школи); організовувати просвітницьку роботу з даного питання 2.3.Залучати батьків до складання індивідуальних програм розвитку здобувачів освіти учнів з ООП.
3.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Бочковському В.Д.: 3.1.Постійно тримати на контролі організацію навчання учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах та індивідуальному навчанні, проведення корекційно-розвивальних занять відповідними спеціалістами, аналізувати результативність навчально-виховного процесу в класах та рівень навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими освітніми потребами. 4.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ковальчук М.М..: 4.1..Протягом року організовувати та проводити методичні заходи, спрямовані на опанування педагогами формами та методами роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах, висвітлювати питання щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими освітніми потребами на сайті школи 5. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Бойко Л.О.: 1.Постійно сприяти включенню дітей з ООП у виховний освітній простір, їх участі у різноманітних позакласних заходах, гуртках, клубах за інтересами. 6.Педагогам школи: 6.1.Постійно забезпечувати особистісно зорієнтований, диференційований підхід до організації навчально-виховного процесу, враховуючи особливі освітні потреби здобувачів освіти інклюзивних класів. 6.2.Здійснювати системний кваліфікований психолого-педагогічний супровід дітей, які перебувають на індивідуальному навчанні. 6.3. Цілеспрямовано враховувати особливості розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами в освітньому просторі. 6.4. Постійно удосконалювати професійну майстерність шляхом самоосвіти, ознайомлення з сучасними педагогічними підходами і методиками, які застосовуються в роботі з дітьми з ООП. 7. Асистентам вчителя інклюзивних класів Капустинській І.В., Позняковській О.С., Семенюк Т.В.: 7.1.Постійно дотримуватись посадової інструкції, надавати допомогу учням з особливими освітніми потребами в організації робочого місця; вести педагогічну документацію, здійснювати соціально-педагогічний супровід здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, дбати про професійне самовизначення та соціальну адаптацію учнів; інформувати батьків про досягнення здобувачів освіти з ООП. 8. Соціальному педагогу та практичному психологу Луговській О.Я.: 8.1.Надавати систематичну консультативну допомогу вчителям початкових класів, учителям - предметникам, які викладають в інклюзивних класах, у створенні сприятливих умов адаптації сприяти створенню позитивного мікроклімату в колективі, проводити заходи, спрямовані на формування дружнього та неупередженого ставлення до дитини з особливими освітніми потреба 8.2.Протягом року здійснювати супровід здобувачів освіти, які мають особливості психофізичного розвитку, проводити індивідуальну роботу, сприяти успішній адаптації до навчання та перебування в учнівському колективі; підтримувати родини, у яких виховуються діти, проводити індивідуальні консультації для батьків. 8.3.Сприяти захисту і забезпеченню прав і свобод дітей з особливими освітніми потребами в умовах навчального закладу та під час перебування їх в сім’ї. 9..Класним керівникам: 9.1.Постійно вести учнівські портфоліо для відображення навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами, розвитку їхніх інтересів. 9.2.Протягом року залучати дітей з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням її інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану здоров'я. 10.Організатору учнівського колективу: 10.1.Постійно сприяти формуванню толерантного ставлення однокласників та здобувачів освіти інших класів до дітей з ООП, підвищувати загальну культуру спілкування, залучати до учнівського самоврядування.
11. Сестрі медичній Орисюк М. І.: 11.1Здійснювати постійний контроль за станом здоров'я учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах та перебувають на індивідуальному навчанні. 12. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Бочковського В.Д. 13.Про хід виконання даного рішення заслухати на засіданні педагогічної ради в березні місяці 2022 року.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |