Вівторок, 14.05.2024, 11:05
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 422
Головна » 2019 » Березень » 11 » Засідання педагогічної ради №3
15:42
Засідання педагогічної ради №3

 4 березня відбулося засідання педагогічної ради «Компетентнісний підхід до виховання: компетентність педагога, здобувачів освіти».

 Заступник директора з виховної роботи Бойко Л.О. у доповіді зупинилася на основних принципах компетентнісного підходу до виховання,  виходячи з нормативно-правової бази, а також проаналізувала роботу педагогічного колективу освітнього закладу з даного питання.

   В обговоренні доповіді взяли участь:

 Луговська О.Я., соціальний педагог, практичний психолог «Соціально-психологічний супровід у формуванні компетентностей класного керівника та здобувачів освіти».

 Кухарук О.В., педагог-організатор «Компетентнісний підхід в роботі педагога – організатора з органами учнівського самоврядування для формування активної життєвої позиції здобувачів освіти».

 Бабій О.Г., класний керівник  1-Б класу. «Формування цінностей першокласників через наскрізний процес виховання».

 Ковальчук М.М., класний керівник 4-А класу «Формування ключових компетентностей здобувачів освіти у роботі класного керівника початкової школи».

 Дубець Г.А., класний керівник 8-Г класу «Компетентнісний підхід як сучасна методологічна орієнтація у виховній діяльності класного керівника зі здобувачами освіти основної школи».

 Пукас Л.В., класний керівник 11-Г класу «Формування життєвих компетентностей випускника школи – необхідна умова для успішного саморозвитку та самореалізації особистості».

 Друге питання порядку денного «Про хід виконання рішення засідання педагогічної ради від 28.02.2018 року №2 «Про формування ключових компетентностей школярів в умовах реалізації Концепції Нової української школи»», доповідач заступник директора з навчально-виховної роботи Чонка Н.Є.

 Третє питання «Про вибір освітнім закладом  проектів підручників для 2 класу за фрагментами електронних версій їх оригінал-макетів з кожної назви підручників», інформували заступники з навчально-виховної роботи Чонка Н.Є., Бойко Л.О.

 

Категорія: Виховна робота | Переглядів: 360 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: