Вівторок, 07.05.2024, 05:31
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Квітень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2022 » Квітень » 12 » Засідання педагогічної ради. 11 квітня 2022року відбулося засідання педагогічної ради
10:02
Засідання педагогічної ради. 11 квітня 2022року відбулося засідання педагогічної ради

Засідання педагогічної ради.

11 квітня 2022року відбулося засідання педагогічної ради

«Формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти в класах поглибленого вивчення предметів»

План підготовки та проведення педагогічної ради

Доповідач: Бочковський В.Д.,заступник директора з навчально –виховної роботи

1.Проведення сертифікаційного семінару-тренінгу «Компетентнісний урок».

Вітюк В.В.,заступник директора ВІППО, науковий

керівник дослідно – експериментальної роботи

03.02.2022р

2.Анкетування вчителів,які працюють в 5 – 11 класах щодо організації освітнього процесу в класах поглибленого вивчення предметів.

До 15.02.2022

3.Анкетування здобувачів освіти 7 – 9 класів щодо організації освітнього процесу в класах поглибленого вивчення предметів.

До 15.02.2022

4.Анкетування батьків здобувачів освіти, які навчаються в 7 – 9 класах щодо результативності освітнього процесу в класах поглибленого вивчення предметів. До 15.02.2022

5.Обговорення на засіданнях циклових методичних комісій критеріїв, складових та завдань компетентнісного уроку. 14.02.2022р.

6.Конструювання,проведення та самоаналіз компетентнісних уроків вчителями 1 -11 класів.(Виконання домашнього завдання сертифікаційного семінару-тренінгу «Компетентнісний урок»).

До 28.02.2022р.

7.Проведення за власним бажанням вмотивованими учителями, які мають звання «вчитель – методист» та «старший учитель» відкритих компетентнісних уроків з метою презентації педагогічного досвіду.

(Визначитись з датами й повідомити дирекції школи для оприлюднення)

З 15.02 по 25.02.2022р.

8.Проведення учителями, які атестуються у 2021-2022 н.р. відкритих компетентнісних уроків.

(Визначитись з датами й повідомити дирекції школи для оприлюднення)

До 28.02.2022р.

9.Провелення директорських контрольних робіт з базових предметів в класах поглибленого вивчення предметів.

5А – українська мова –Янюк Л.Б.

5Б – англійська мова - Оніщук Бацмай С.В./Гань Т.А.

5В –-математика – Гамалійчук Н.Р.

6А - англійська/німецька мова Оніщук Бацмай С.В Дубець Г.А.

6Б – українська мова- Янюк А.М.

- англійська/німецька мова Гань Т.А., Дубець Г.А.

7Б – біологія –Зінчук Г.Й.

7В – українська мови - Янюк А.М.

8А – математика - Жаловага І.Л.

8Б - англійська/німецька мова Гань Т.А., Дубець Г.А.

9А – математика - Гамалійчук Н.Р.

9Б – українська мова - Пилип’юк Г.В., Ютіна Л.В.

З 15.02 по 25.02.2022р.

10.Подання в електронному варіанті звітності встановленої форми щодо результатів директорських контрольних робіт з базових предметів в класах поглибленого вивчення предметів.

Вчителі – предметними. До 25.02.2022р.

11.Проведення психологічних моніторингових досліджень в 5-х та 8-х класах щодо сформованості мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти в класах поглибленого вивчення предметів, узагальнення та представлення їх результатів.

Практичні психологи: Фесенко О.Я.,Маркевич Я.О.

З 15.02 по 25.02.2022р.

12.Підготовка есе «Родзинки мого досвіду щодо стимулювання пізнавального інтересу школярів в класах поглибленого вивчення предметів» для представлення на засіданні педагогічної ради

( Янюк Л.Б., Оніщук Бацмай С.В.,Гань Т.А., Гамалійчук Н.Р., Зінчук Г.Й., Янюк А.М., Жаловага І.Л., Пилип’юк Г.В., Ютіна Л.В.)

До 25.02.2022р.

13.Узагальнення результатів анкетування учнів,батьків та вчителів, результатів директорських контрольних робіт з базових предметів в класах поглибленого вивчення предметів у вигляді графіків діаграм,презентації та підготовка тез доповіді та проєкту ухвали педагогічної ради.

Бочковський В.Д.,заступник директора з навчально –виховної роботи

 

Ухвала педагогічної ради

  1. Дирекції школи:

  1. В процесі складання освітньої програми на 2022-2023 навчальний рік продовжити практику формування класів з поглибленим вивченням предметів.

  2. З метою підвищення мотивації здобувачів освіти постійно удосконалювати умови організації освітнього процесу в класах поглибленого вивчення предметів шляхом створення сприятливого освітнього середовища.

  1. Педагогічним працівникам:

  1. Задля підвищення якісного показника знань продовжувати формування ключових компетентностей  здобувачів освіти та реалізацію наскрізних ліній виховання  в класах поглибленого вивчення предметів.

  2. Використовувати формувальне оцінювання, прийоми самооцінювання та взаємооцінювання, аргументувати виставлення оцінок  здобувачам освіти, оприлюднювати й надавати батькам інформацію про критерії,правила й  процедури  оцінювання здобувачів освіти.

  3. Дотримуватись принципів академічної доброчесності, акцентувати увагу здобувачів освіти на цінності самостійного виконання домашніх завдань.

  4. Презентувати власну діяльність на інформаційних ресурсах (персональний сайт,методичний  блог, соціальні мережі. тошо)

  1. Постійно використовувати різні види контрольних, самостійних робіт, тестувань, урізноманітнювати завдання контрольного оцінювання.

  2. Систематично практикувати у своїй діяльності диференційовані завдання для вчасного виявлення прогалин у знаннях учнів  та організації їх якісної корекції.

  1. Керівникам циклових предметних комісій визначити основні напрямки діяльності вчителів щодо формування мотивації здобувачів освіти в класах поглибленого вивчення предметів.

  2. Заступнику директора з навчально – виховної роботи Бочковському В.Д.:

  1. Постійно тримати на контролі організацію навчання учнів в класах поглибленого вивчення предметів, аналізувати результативність навчально-виховного процесу, рівень навчальних досягнень здобувачів освіти.

  2. Посилити контроль за станом викладання української мови у 5-А та 9-А класах та математики у 5 – В та 9 – А класах.

  1. Заступнику директора з навчально – виховної роботи Ковальчук М.М.:

  1. Спрямувати роботу вчителів на забезпечення належного методичного рівня викладання, застосовуючи ефективні форми і методи навчання для покращення навчальних результатів здобувачів освіти.

2)Протягом року організовувати та проводити методичні заходи, спрямовані на опанування педагогами інноваційними формами та методами роботи в класах поглибленого вивчення предметів.

  1. Заступнику з навчально-виховної роботи Бойко Л.О.:

1)Постійно сприяти включення здобувачів освіти у виховний освітній простір, їх участі у різноманітних позакласних заходах, гуртках, клубах за інтересами.

7. Практичним психологам Фесенко О.Я., Маркевич Я.О.:

1) Здійснювати системний психологічний супровід здобувачів освіти в класах поглибленого вивчення предметів

2) Сприяти створенню позитивного мікроклімату в колективі.

8. Класним керівникам :

  1. Сприяти веденню учнівських портфоліо для відображення навчальних досягнень здобувачів освіти, розвитку їхніх інтересів.

  2. Протягом року спільно з вчителями - предметниками залучати здобувачів освіти до позакласної роботи з навчальних дисциплін, позашкільних заходів з урахуванням  їх інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей, навчально-пізнавальної діяльності та стану здоров’я.

9.       Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Бочковського В.Д.

10.    Про хід виконання даного рішення заслухати на засіданні педагогічної ради в березні 2023 року.

 

 

 

 

Категорія: Дослідно-експериментальна робота | Переглядів: 166 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: