Вівторок, 23.04.2024, 10:26
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2017 » Лютий » 28 » Засідання педагогічної ради
16:20
Засідання педагогічної ради

Засідання педагогічної ради

   27 лютого 2017 року відбулося засідання багатоступеневої педагогічної ради «Формування ключових компетентностей школярів в  умовах концепції Нової української школи». З доповіддю виступив заступник директора з навчально-виховної роботи Бочковський В.Д.

В обговоренні взяли участь:

   Янюк Л.Б., вчитель української мови та літератури з питань розвитку здатності в школярів реагувати мовними засобами в широкому діапазоні соціальних та культурних контекстів.

   Гарбар І.В., вчитель англійської мови, Дубець Г.А., вчитель німецької мови, Клачук О.В., вчитель польської мови дискутували з проблеми  формування в учнів здатності до спілкування іноземними мовами у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів.

  Гамалійчук Н.Р.,вчитель математики, Жаловага І.Л, вчитель математики та інформатики провели діалог у форматі «наставник – молодий учитель» з математичної грамотності та інформаційно-цифрової компетентності для побудови школярами моделі для розв’язання проблем.

  Пасічник Л.А., вчитель географії, природознавства акцентувала увагу на науковому  розумінні природи та здатності застосувати його учнями в практичній діяльності.

   Зінчук Г.Й.,  Пукас Л.В., вчителі біології уміло дискутували про раціональне використання природних ресурсів, усвідомлення школярами ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини.

   Волощук В.Ф., вчитель географії, економіки презентувала роботу з формування в школярів здатності до підприємницької діяльності, уміння генерувати нові ідеї, ініціативи та втілювати їх у життя.

   Про стан попередження правопорушень з доповіддю виступила Бойко Л.О., заступник директора з навчально-виховної роботи.

   Луговська О.Я., соціальний педагог, практичний психолог, в процесі обговорення зосередила увагу присутніх на попередженні девіантних форм поведінки.

  Педрада пройшла в атмосфері діловитості та зацікавленості, завершилася прийняттям конкретного рішення, спрямованого на підвищення результативності навчально-виховного процесу.

 

Категорія: Методична робота | Переглядів: 465 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: