Вівторок, 14.05.2024, 17:34
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 422
Головна » 2016 » Листопад » 30 » Засідання педагогічної ради
15:41
Засідання педагогічної ради

Засідання педагогічної ради

   З метою визначення сучасного змісту, форм та методів роботи з питань розвитку учнівського самоврядування, виховання інтересу до колективної творчої діяльності та ініціювання й реалізація значущих для формування соціально-компетентної молоді, було проведене засідання педагогічної ради «Виховання інтересу до колективної творчої діяльності, лідерських та організаційних якостей школярів».

   Очікуваними результатами проведення засідання було: усвідомлення шляхів оновлення учнівського самоврядування, формування лідерських та організаційних якостей у школярів; розрізнення факторів, від яких залежить розвиток учнівського самоврядування, виховання інтересу до колективної творчої діяльності; перспективне формування творчо працездатної особистості.

    Технологія проведення педагогічної ради включала 3 етапи:

   І етап – інформаційний. Теоретичні аспекти проблеми. З доповіддю виступила заступник директора з виховної роботи Бойко Л.О. «Виховання інтересу до колективної творчої діяльності, лідерських та організаційних якостей школярів», а також зупинилася на алгоритмі діяльності учнівського самоврядування в школі-гімназії.

   ІІ етап – практична частина. Панорама творчих ідей та знахідок. Форма роботи: обмін досвідом. Власними напрацюваннями ділилися: Бабій О. Г. «Організація життєдіяльності колективу початкової школи», Гарбар І.В. « Формування згуртованого колективу учнів 5-х класів через організацію учнівського самоврядування», Органіста Л.О. «Виховання інтересу до колективної творчої діяльності. Педагогічна взаємодія класного керівника та учнівського колективу у розвитку учнівського самоврядування».

   ІІІ етап – узагальнення. Вироблення та ухвалення рішень педагогічної ради.

  Друге питання, яке виносилося на засідання «Про стан охорони праці в навчальному закладі». Слухали доповідь заступника директора з навчально-виховної роботи Чонку Н.Є. В обговоренні другого питання взяв участь Бортнік В.І., учитель історії та Захисту Вітчизни.

 

Категорія: Методична робота | Переглядів: 466 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: