Четвер, 09.05.2024, 14:02
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Травень 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2023 » Травень » 8 » Участь здобувачів освіти у пілотному проєкті технологій віртуальної (VR) та доповненої (AR) реальності.
13:50
Участь здобувачів освіти у пілотному проєкті технологій віртуальної (VR) та доповненої (AR) реальності.

   

   Учні нашого ліцею взяли участь у пілотному проєкті, що реалізований Освітнім Хабом Волині на базі Волинської обласної бібліотеки для юнацтва, мали можливість виконати лабораторні та практичні роботи з фізики з використанням технологій віртуальної (VR) та доповненої (AR) реальності.

 

Під час тестового уроку учні виконували практичні завдання за допомогою 3D окулярів та спеціального додатку, який встановлюється на планшети та/або смартфони. Додаток доповненої реальності дав можливість спостерігати за експериментом, а технології віртуальної реальності – взяти фізичну участь у проведенні дослідів. За допомогою таких технологій  можна розглядати процес або обєкт, що значно цікавіше, ніж дивитися на картинку у підручнику, можна обрати тему для вивчення, «брати в руки» віртуальні моделі, переміщати їх тощо. Діти були повністю залучені до експерименту та отримали позитивні емоції.

 

Детальна інформація про участь в заході тут

 

Категорія: Навчально-виховна робота | Переглядів: 73 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: