Понеділок, 20.05.2024, 10:59
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Вересень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 422
Головна » 2022 » Вересень » 22 » Впроваджуємо психологічні хвилинки!
10:28
Впроваджуємо психологічні хвилинки!

Перша психологічна допомога – це сукупність заходів загальнолюдської 
підтримки та практичної допомоги ближнім, які відчувають емоційне 
напруження та страждання. Таку допомогу може надати не лише практичний 
психолог, а також вчитель, який знайомий з правилами надання першої 
психологічної допомоги. Її надання не передбачає значної професійної 
підготовки, достатньо педагогічних знань, отриманих в межах
загальноосвітнього психологічного інформування, і природної здатності
проявляти співчуття, людяність. 
Психологи рекомендують під час уроку впроваджувати психологічні
хвилинки, які допоможуть здобувачу освіти впоратися зі стресом та його 
наслідками, емоційно налаштуватися на урок, на плідну роботу, завдяки чому 
створюватиметься сприятлива атмосфера, яка дасть змогу дітям розслабитися, 
зняти емоційне напруження, відновити почуття безпеки та психоемоційного 
комфорту, що є природним механізмом стабілізації.
Регулярне впровадження психологічних хвилинок у зручний час та 
слушній нагоді допоможе здобувачу освіти стати більш спокійним, 
врівноваженим, а також дасть змогу краще зрозуміти свої почуття. 
Порадами щодо впровадження психологічних хвилинок з нашими учителями поділились практичні психологи ліцею - Оксана Фесенко та Яна Маркевич.

 

 

Категорія: Соціально-психологічна служба | Переглядів: 129 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: