Понеділок, 19.11.2018, 18:12
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Пошук

Календар

«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 355
Головна » 2018 » Жовтень » 23 » Відверта розмова з учнями-старшокласниками «Рабство ХХІ століття» , приурочена Європейському дню боротьби з торгівлею людьми
14:21
Відверта розмова з учнями-старшокласниками «Рабство ХХІ століття» , приурочена Європейському дню боротьби з торгівлею людьми

  Часто нам говорять: «Бережи себе, цінуй своє життя». Чи не так? Але не завжди неприємності залежать від нас самих. Буває вони штучно створені іншими людьми. В цьому випадку головною нашою зброєю стає пильна увага та критичне мислення, які ніколи не дозволять потрапити у «пастку».

  В рамках проведення Європейського дня боротьби з торгівлею людьми, саме ця «пастка» була ключовим елементом у відвертій розмові практичного психолога школи Пилипюк Тетяни Олександрівни з учнями 10-11 класів. До обговорення поставлених проблем разом з дітьми,  долучилися їхні класні керівники Янюк А. М, Пукас Л.В. та дирекція школи Зінчук В. В. та           Бойко Л. О.

  Тема розмови «Рабство ХХІ століття» була вибрана невипадково. Адже попри те, що перше слово ми запозичуємо в контексті історичному, та, на жаль, змушені говорити про це в сучасному світі.  Звичайно, «нові раби» не носять кайданів, їх не пропонують відкрито на ринках, як то було у прадавні часи, на них ніхто не має легальних прав, тому що у всіх країнах рабство заборонено. Тим не менш, люди перетворюються на «товар», який можна продавати і купувати, використовувати як завгодно, а потім викидати як непотріб. Тому торгівля людьми вважається сучасною формою рабства, і розглядається на міжнародному рівні як злочин, що карається законом.

Під час відвертої розмови учасникам пропонувалися різні запитання для обговорення, надавалися проблемні ситуації, в яких вони повинні були впізнати елементи торгівлі. З допомогою рольової гри учні спробували наочно продемонструвати методи вербування в «ланцюжку торгівлі». Використовуючи психологічний аналіз портретів різних людей, старшокласники перевіряли  свій рівень довіри, яка , як всі дійшли висновку, не завжди відіграє позитивну  роль.

  Разом із психологом школярі розібрали всі ймовірні причини, що підштовхують нас стати жертвою цієї «ганебної пастки»; види незаконної експлуатації; наслідки «рабства» для людини і, найголовніше – шляхи його уникнення.

  Опісля розмови було проведене опитування, з результатів якого ми дізналися, що учні розуміють рабство як фізичне або моральне приниження людини. А головними причинами, через які людина стає «жертвою» торгівлі, старшокласники визначили непроінформованість – 12%; бідність – 16%;  відсутність правового захисту – 7%; бажання зробити кар’єру – 4 %; жага до «красивого життя» - 22 %;  складні стосунки в сім’ї – 19%; зависока або занизька самооцінка –      20 %.

 Учасники отримали певну інформацію з проблеми, над якою потрібно розмірковувати і не залишати осторонь. Прикро, що нині доводиться говорити про рабство і торгівлю людьми в Україні і в світі. Але знати про це треба. І нам вибирати: ризику­вати чи ні, ставати жертвами работоргівлі чи ні.

Категорія: Соціально-психологічна служба | Переглядів: 41 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: