Понеділок, 20.05.2024, 09:00
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Січень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 422
Головна » 2013 » Січень » 30 » Управлінсько-психологічна гра «Обережно! Конфлікт!"
17:29
Управлінсько-психологічна гра «Обережно! Конфлікт!"
Згідно з планом роботи відділу освіти і науки Горохівської райдержадміністрації та з метою підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів у НВК «ЗОШ І-ІІІ ступеня-гімназія» м. Горохів 29 січня 2013 року пройшла управлінсько-психологічна гра «Обережно! Конфлікт! Вчимося управляти конфліктами у власному житті та на роботі». Учасниками гри були директори шкіл округу при НВК. Методист відділу освіти і науки Підлужна О.С. мотивувала актуальність проведення даного засідання, адже конфлікти є частиною повсякденного життя.
Метою гри, яку проводила практичний психолог та соціальний педагог школи-гімназії Луговська О.Я., було навчитися розуміти суть конфліктів, навчитися слухати і чути себе й інших, допомогти учасникам навчитися неупереджено оцінювати конфліктну ситуацію, випрацювати навички не реакції на конфлікт, а запобігання конфліктам.


Цікавою та ефективною була робота учасників під час вправ «Айсберг», «Якщо конфлікт – це…?», «Життя без проблем». Визначаючи психологічну сутність конфліктів, розглянули типи конфліктів, причини, з яких вони виникають, схему розвитку конфлікту та алгоритм його вирішення.
Під час рефлексії гри учасники дійшли висновку, що завдання керівника – усувати зовнішні джерела конфлікту і створювати усі умови для гармонійного розвитку і роботи всіх працівників.




Категорія: Методична робота | Переглядів: 622 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: