П'ятниця, 29.03.2024, 08:00
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2018 » Грудень » 21 » «Тайм-менеджмент або як організувати себе, щоб взяти від життя все»
14:53
«Тайм-менеджмент або як організувати себе, щоб взяти від життя все»

 13 грудня для учнів школи – членів Малої академії наук (МАН), практичним психологом Пилипюк Тетяною Олександрівною, була проведена ділова гра з елементами тренінгу «Тайм-менеджмент або як організувати себе, щоб взяти від життя все».

 Головною метою нашої зустрічі стало розширення уявлення учнів про цінність поняття «час» як можливості людини втілити задумане, а ще – розвиток навичок управління часом для підвищення ефективності роботи і особистісного зростання.

 Разом з манівцями, ми розкрили сутність взаємин людини і часу, навчилися базовим вмінням планувати і контролювати свій особистий час, розглянули ефективні принципи планування і раціонального використання часу.

 На завершенні та етапі рефлексії ділової гри, учні проаналізували, як же все-таки вони ефективно заповнюють свій час за день, яке значення мають і скільки часу займають незаплановані справи та які існують варіанти ефективного розподілу часу для них особисто?

                                                      Практичний психолог  Пилипюк Т.О.

Категорія: Соціально-психологічна служба | Переглядів: 411 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: