Вівторок, 14.05.2024, 23:46
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Вересень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 422
Головна » 2021 » Вересень » 15 » Інструктивно-методична нарада з педагогами, які працюють в інклюзивних класах
20:31
Інструктивно-методична нарада з педагогами, які працюють в інклюзивних класах

.

15 вересня 2021року відбулась інструктивно-методична зустріч з педагогами, які працюють в інклюзивних класах.

Заступник директора з навчально-виховної роботи   Бочковський В.Д. акцентував увагу присутніх на нормативній базі щодо організації інклюзивного навчання, ролі вчителя в інклюзивному класі.

Валентин Бочковський стверджував, що кращі вчителі – це ті , які допомагають всім учням досягнути результатів. Діти з особливими освітніми потребами потребують під час освітнього процесу додаткової підтримки педагога.

Було призначено час для регулярних зустрічей між вчителями і асистентами протягом начального року, щоб проводити спільне планування, обмінюватись інформацією, обговорювати конкретні ситуації.

Директор школи Зінчук В.В., інформував педагогів, що оцінювання результатів навчання дітей з особливими освітніми потребами буде здійснюватися за критеріями визначеними в освітній програмі або адаптивній чи модифікованій освітній програмі. Досягнення дітей з ООП будуть переглядатись щонайменше тричі на рік – у вересні коли формується ІПР, а потім після першого та другого семестрів.

Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 188 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: