П'ятниця, 17.05.2024, 13:25
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 422
Головна » 2021 » Лютий » 16 » Соціально-педагогічний супровід інклюзивного навчання та дітей з ООП
16:18
Соціально-педагогічний супровід інклюзивного навчання та дітей з ООП

 

На сьогоднішній день в загальноосвітніх закладах зростає кількість учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах.

Практика європейських країн, показує, що діти з особливими потребами можуть одержувати освіту в звичайному навчальному закладі за моделлю інтегрованого інклюзивного навчання, яка дає можливість не відокремлювати таких учнів від інших. Запровадження таких сучасних моделей організації навчання й виховання в школі потребує особливої підготовки педагогів та організації психологічної служби школи, оскільки ефективність інклюзивного навчання залежить від правильного соціально – педагогічного та психолого – педагогічного супроводу цих дітей. Важливу роль у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами відіграє соціальний педагог, який сприяє соціальній адаптації дитини в загальній ситуації її соціальних відносин. У результаті цього діти долучаються до всіх соціальних систем, структур, соціальних зв`язків та беруть активну участь в основних сферах життя і діяльності школи та суспільства, готуючи себе до повноцінного майбутнього життя.

Соціально-педагогічний супровід інклюзивного навчання дітей з ООП,  консультативно-просвітницьку робота з усіма учасниками навчально-виховного процесу є пріоритетним напрямком роботи соціального педагога нашої школи Луговської О.Я.  Виконуючи цю функцію соціальний педагог надає рекомендації (поради), професійну консультативну соціально-педагогічну допомогу дітям з ООП, їх батькам, учням, учителям, адміністрації та іншим особам у пошуку шляхів розв’язання проблемної ситуації; забезпечує налагодження взаємодії між учнями, батьками та педагогічними працівниками в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Оксана Ярославівна забезпечує реалізацію прав та інтересів дітей з ООП на основі державних  документів; відстежує надання їм необхідних пільг, представляє їх інтереси в різних інстанціях; співпрацює з органами соціального захисту та допомоги, медичними закладами. Надає інформаційно-консультативну допомогу сім’ям з правових питань, з питань виховання та навчання, забезпеченні харчуванням у школі, організації життєдіяльності і дозвілля дитини. Батькам часто  необхідно надавати практичні поради щодо нагляду за дітьми, пояснення та рекомендації щодо вирішення повсякденних проблем, пов’язаних з вихованням, знайомити з досвідом інших батьків.  Соціальний педагог виступає посередником між членами сім’ї та іншими соціальними інститутами у розв’язанні конфліктних ситуацій. Соціальні послуги Луговська О.Я. здійснює шляхом індивідуальної роботи.

Соціальний педагог, як невід’ємна частина будь-якого реабілітаційного процесу, здійснює координацію соціальної адаптації та інклюзію „особливих” учнів в шкільне середовище. Оксана Ярославівна з дітьми з особливими освітніми потребами проводить індивідуальні розвиваючі та корекційні заняття, враховуючи особливості учнів та рекомендації ІПР.

Соціально-педагогічна робота з «особливою дитиною» має спрямовуватися на досягнення головної мети – підготувати її до самостійного життя. Щоб забезпечити загальний успіх справи, слід з повагою ставитись до всіх і вдумливо та наполегливо працювати на користь дитини.

Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 267 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: