Неділя, 19.05.2024, 14:38
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 422
Головна » 2020 » Вересень » 14 » Семінар-практикум «Формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти в процесі дистанційного навчання»
16:43
Семінар-практикум «Формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти в процесі дистанційного навчання»

 

В контексті роботи над ІІ етапом дослідно –експериментальної роботи з теми: «Формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти в умовах інноваційного освітнього середовища в педагогічному колективі 14 вересня 2020року було проведено семінар-практикум щодо шляхів формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти в процесі дистанційного навчання.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Бочковський В.Д. акцентував увагу педагогів на формування мотиваційного поля навчальної діяльності здобувачів освіти в процесі онлайн навчання. Вчитель інформатики Чернюк В.С. детально зупинилась на питаннях використання ZOOM - сервісу  для групової комунікації під час дистанційного навчання.

З результатами психологічної діагностики здобувачів освіти з питань мотивації ознайомили практичні психологи Петровська О.Я., Луговська О.Я.

Педагоги школи в процесі обговорення та дискусії пам’ятку для стимулювання навчальної діяльності здобувачів освіти під час дистанційного навчання

 

Пам’ятка для стимуляції навчання в онлайн режимі

  1. Спиратись на бажання дитини
  2. Використовувати ідентифікацію
  3. Враховувати інтереси й нахили
  4. Знаходити можливості допомогти
  5. Заохочувати бажання
  6. Шукати чесноти, схвалювати успіхи, давати дитині шанс
  7. Практикувати цікаві, захоплюючі форми роботи
  8.  Спрямовувати освітній процес на особистість
  9. Використовувати життєві ситуації як стимул
  10.  Аналізувати й стимулювати оригінальність відповіді

Категорія: Дослідно-експериментальна робота | Переглядів: 463 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: