Вівторок, 24.04.2018, 13:20
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Пошук

Календар

«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 343
Головна » 2017 » Грудень » 7 » Семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи, практичних психологів та вчителів інклюзивних класів
15:21
Семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи, практичних психологів та вчителів інклюзивних класів

Семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи, практичних психологів та вчителів інклюзивних класів

   6 грудня 2017 року в НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» м.Горохів відбувся семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи, практичних психологів та вчителів інклюзивних класів «Шляхи формування інклюзивного середовища для дітей з особливими освітніми потребами

в НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» м. Горохів ».

Мета семінару:

запропонувати ефективні шляхи формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у  школі, представити та популяризувати позитивний досвід впровадження інклюзивного навчання

План семінару

9.30-10.00 - Заїзд учасників семінару

10.00-10.10- Вітання від учнів інклюзивних класів

Презентаційна частина

10.10-10.20 – Візитка. Створення умов, необхідних  для дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі.

                                    В.В.Зінчук, директор школи

Теоретична частина

10.20-10.30 ­­- Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення

                                                                   С.В.Романюк, методист відділу з питань                                                                              управлінської діяльності та інклюзивної   освіти ВІППО

10.30-10.40 – Нормативно - правове забезпечення інклюзивного навчання.

                              С.П.Лич, завідувач ПМПК

Практичний блок

10.45 -11.00 - Організація та зміст корекційно - розвиткового супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються за інклюзивною формою.

                                                           В.Д.Бочковський, заступник директора

                                         з навчально-виховної роботи

11.00-11.40 - Портфоліо учнів з особливими освітніми потребами.

                                   О.С.Позняковська, кл. кер. 2-Б,

                              І.П.Бабій, кл. кер. 5-А,

                                       О.Й.Солоненко, кл. кер. 6-А,

                                     Л.М.Чернець, кл. кер. 11-А

 

11.40-12.00 - Враження від інклюзивної форми навчання

                                   Батьки учнів, які навчаються

                         в інклюзивних касах

12.05-12.20 – Фрагмент уроку фізичного виховання в 6-А класі.

Тема: «Баскетбол».

                                                    О.Й.Солоненко, вчитель фізичного

           виховання

 

12.20-12.40 – Фрагмент інтегрованого уроку в 2-Б класі. Літературне читання – англійська мова. Тема: «Я і моя родина».

                                О.С.Позняковська,вчитель

                          початкових класів

                                                        І.В.Гарбар, вчитель англійської мови

12.40-13.00 - Корекційне заняття з учнем 6-А класу.

Тема: «Розвиток мислительних операцій»

                                                        О.Я.Луговська, практичний психолог

13.00-13.10 - Відео корекційного заняття з ученицею 5 - А класу.

Тема: «Соціально-побутове орієнтування».

                                                         Т.О.Пилипюк, практичний психолог

13.10-13.25 - Відео корекційного заняття з ученицею 11 - А класу.

Тема: «Розвиток емоційно-вольової сфери».

                                                         Т.О.Пилипюк, практичний психолог

13.25-13.40 - Полілог. Вчитель-асистент - класний керівник – учитель-предметник  Налагодження співпраці класного керівника - учителя та асистента учителя у класі з інклюзивним навчанням.

                                                                                  Л.М.Чернець, кл. кер.11-А,

                                                                             Л.Б.Янюк, вчитель української мови та   літератури

                                                                    Б.Є.Бойко, асистент вчителя

13.40-13.50 - Діалог. Соціальний педагог –  практичний психолог. Соціальна адаптація  та  мотиваційний аспект учня з особливими освітніми потребами.

                                                   О.Я.Луговська, соціальний педагог,

                                                        Т.О.Пилипюк, практичний психолог

13.50-14.00 – Вільний мікрофон

14.0 0-14.30 - Підведення підсумків семінару

 

 

Категорія: Методична робота | Переглядів: 110 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: