15:21 Семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи, практичних психологів та вчителів інклюзивних класів | |
Семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи, практичних психологів та вчителів інклюзивних класів 6 грудня 2017 року в НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» м.Горохів відбувся семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи, практичних психологів та вчителів інклюзивних класів «Шляхи формування інклюзивного середовища для дітей з особливими освітніми потребами в НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» м. Горохів ». Мета семінару: запропонувати ефективні шляхи формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у школі, представити та популяризувати позитивний досвід впровадження інклюзивного навчання План семінару 9.30-10.00 - Заїзд учасників семінару 10.00-10.10- Вітання від учнів інклюзивних класів Презентаційна частина 10.10-10.20 – Візитка. Створення умов, необхідних для дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. В.В.Зінчук, директор школи Теоретична частина 10.20-10.30 - Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення С.В.Романюк, методист відділу з питань управлінської діяльності та інклюзивної освіти ВІППО 10.30-10.40 – Нормативно - правове забезпечення інклюзивного навчання. С.П.Лич, завідувач ПМПК Практичний блок 10.45 -11.00 - Організація та зміст корекційно - розвиткового супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються за інклюзивною формою. В.Д.Бочковський, заступник директора з навчально-виховної роботи 11.00-11.40 - Портфоліо учнів з особливими освітніми потребами. О.С.Позняковська, кл. кер. 2-Б, І.П.Бабій, кл. кер. 5-А, О.Й.Солоненко, кл. кер. 6-А, Л.М.Чернець, кл. кер. 11-А
11.40-12.00 - Враження від інклюзивної форми навчання Батьки учнів, які навчаються в інклюзивних касах 12.05-12.20 – Фрагмент уроку фізичного виховання в 6-А класі. Тема: «Баскетбол». О.Й.Солоненко, вчитель фізичного виховання
12.20-12.40 – Фрагмент інтегрованого уроку в 2-Б класі. Літературне читання – англійська мова. Тема: «Я і моя родина». О.С.Позняковська,вчитель початкових класів І.В.Гарбар, вчитель англійської мови 12.40-13.00 - Корекційне заняття з учнем 6-А класу. Тема: «Розвиток мислительних операцій» О.Я.Луговська, практичний психолог 13.00-13.10 - Відео корекційного заняття з ученицею 5 - А класу. Тема: «Соціально-побутове орієнтування». Т.О.Пилипюк, практичний психолог 13.10-13.25 - Відео корекційного заняття з ученицею 11 - А класу. Тема: «Розвиток емоційно-вольової сфери». Т.О.Пилипюк, практичний психолог 13.25-13.40 - Полілог. Вчитель-асистент - класний керівник – учитель-предметник Налагодження співпраці класного керівника - учителя та асистента учителя у класі з інклюзивним навчанням. Л.М.Чернець, кл. кер.11-А, Л.Б.Янюк, вчитель української мови та літератури Б.Є.Бойко, асистент вчителя 13.40-13.50 - Діалог. Соціальний педагог – практичний психолог. Соціальна адаптація та мотиваційний аспект учня з особливими освітніми потребами. О.Я.Луговська, соціальний педагог, Т.О.Пилипюк, практичний психолог 13.50-14.00 – Вільний мікрофон 14.0 0-14.30 - Підведення підсумків семінару
| |
|
Всього коментарів: 0 | |