Четвер, 09.05.2024, 13:52
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Жовтень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2022 » Жовтень » 18 » Теоретично-практичний семінар з питань оцінювання учнів 5-х класів НУШ
11:00
Теоретично-практичний семінар з питань оцінювання учнів 5-х класів НУШ

      17 жовтня відбувся теоретично-практичний семінар з питань оцінювання учнів 5-х класів НУШ під час якого педагогічні працівники опрацювали нормативні документи щодо оцінювання навчальних досягнень учнів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, ознайомилися зі стратегіями та техніками формувального оцінювання, здійснення поточного та підсумкового оцінювання, ведення документації.

    Педагоги Янюк А.М., Протальчук Г.В., Сарновська Н.В., Пасічник Л.А. поділилися власним досвідом алгоритму діяльності вчителя під час оцінювання, конструктивними формами зворотного зв'язку, як важливих складових прогресу учнів на шляху від однієї навчальної мети до іншої, використання необхідних інструментів для впровадження об'єктивного й справедливого оцінювання результатів навчання учнів 5-х класів з мовно-літературної, природничої, математичної освітніх галузей. 

      Заступник директора з навчально-виховної роботи Ковальчук М.М. ознайомила з вимогами щодо ведення журналу, заповнення свідоцтва досягнень та важливості дотримання методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-х класів та рівнів сформованості предметних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами.

 

Категорія: Методична робота | Переглядів: 104 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: