П'ятниця, 10.05.2024, 21:06
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Грудень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 422
Головна » 2021 » Грудень » 10 » Практичний семінар-тренінг «Медіаосвіта та медіаграмотність: освітні категорії та виклик часу. Медіакомпетентність учителя НУШ»
16:43
Практичний семінар-тренінг «Медіаосвіта та медіаграмотність: освітні категорії та виклик часу. Медіакомпетентність учителя НУШ»

   6 грудня 2021 року в рамках виконання річного плану з організації науково-методичної роботи в закладі освіти проведено практичний семінар-тренінг «Медіаосвіта та медіаграмотність: освітні категорії та виклик часу. Медіакомпетентність учителя НУШ» для учителів початкових класів. Метою тренінгу було формування медіакомпетентності учителя та надання методичного інструментарію для реалізації завдань впровадження основ медіаграмотності в освітній простір Нової української школи.

    Учасники тренінгу ознайомилися з основними поняттями і сутністю медіаграмотності; проаналізували причини актуальності медіаосвіти в Україні; дослідили  роль критичного мислення і важливість дотримання критичної дистанції до медіа. Акцент зроблено на методичних аспектах реалізації однієї зі змістових  ліній мовно-літературної галузі «Досліджуємо медіа» в І та ІІ циклі початкової освіти НУШ. Адже ¸згідно  Концепції «Нова українська школа»,  медіаграмотність виступає складовою інформаційно-цифрової компетентності як учителя, так і учнів, а навички медіаграмотносі  включено у Державний стандарт початкової освіти. Тому при обговоренні даних понять учителі висловлювалися щодо важливості запровадження  медіа грамотності в практику роботи кожного вчителя та практикувалися у використанні інструментарію для викладання медіаграмотності наскрізно в освітньому процесі.

       Учасники тренінгу виконали вправи «Асоціації: медіа і як вони працюють», «Дезінформації і маніпуляції»,  «Робота з заголовками», групова робота «Шість типів контентів у медіа», апробували методичний прийом роботи з текстом «Опорні слова або телеграма тексту», працювали з відео «Стоп: фейк!», розробляли прийоми роботи з текстами на встановлення суджень і фактів.

         Заступник директора з навчально-виховної роботи , вчитель початкових класів Ковальчук М.М. ознайомила з використанням освітніх інформаційних технологій при підготовці і проведенні уроків, зокрема, створенням навчальних ігор і інтерактивних вправ на електронних освітніх ресурсах learningapps, wordwall, можливостей платформи «НаУрок», генератором ребусів і кросвордів.

         Учитель початкових класів Стависька Н.І. провела короткий майстер-клас зі створення навчальних відео засобами  програми Microsoft Office PowerPoint.

Категорія: Методична робота | Переглядів: 199 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: