П'ятниця, 26.04.2024, 07:10
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2018 » Березень » 1 » Педрада 28.02.2018
16:42
Педрада 28.02.2018

Педагогічна рада «Використання сучасних інформаційних технологій – якісний інструмент розвитку мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу»

“Найбільше значення не те, що учень використовує

новітні технології, а те, як це використання

сприяє підвищенню рівня його освіченості”.

С. Ерманн

   Сьогодні в Україні відбувається процес становлення нової системи освіти, зорієнтованої на входження у світовий освітній простір, з’являється поняття цифрової грамотності або інформаційної компетентності. Кожен учитель мусить уміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію й оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства. Саме це питання висвітлювалося на педагогічній раді «Використання сучасних інформаційних технологій – якісний інструмент розвитку мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу».

   Доповідач, заступник директора з навчально-виховної роботи, Чонка Н.Є. проінформувала про стан комп’ютеризації освітнього закладу, застосування сучасних методик викладання за допомогою ІКТ, вміння навчати через інтегроване значення  у освітньому процесі, про зміст, нові методики та формування інформаційних компетентностей педагогічного колективу.

   Роботою методичних об’єднань, своїми здобутками поділилися учителі закладу: Гань Т.А., Волощук В.Ф., Пилипюк Т.О., Бабій І.П., Хамула О.В., Стависька Н.І., Гарбар І.В., Бочковський В.Д..

   Педагогічний колектив прийшов до висновку, що сучасний учитель – це творча особистість, яка повинна бути активною, комунікабельною, динамічною, працездатною, впевненою у собі, толерантною, високо компетентною.

   Голова педагогічної ради, директор школи Зінчук В.В. підвів підсумки засідання та подякував за плідну творчу співпрацю.

 

Категорія: Методична робота | Переглядів: 598 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: