Вівторок, 14.05.2024, 22:21
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 422
Головна » 2019 » Травень » 14 » Педагогічна рада «Рівень володіння вчителем педагогічними компетентностями – один з основних елементів якості надання освітніх послуг"
11:59
Педагогічна рада «Рівень володіння вчителем педагогічними компетентностями – один з основних елементів якості надання освітніх послуг"

Учитель творить Людину.

В.Сухомлинський 

«Рівень володіння вчителем педагогічними компетентностями – один з основних елементів якості надання освітніх послуг навчальним закладом»

  Реальна дієвість Нової української школи залежить від кожного конкретного педагога: його знань, умінь, компетенцій, розуміння стратегічних цілей діяльності та наявності дієвого інструментарію для практичної реалізації заявлених завдань. Саме з цією метою було проведено засідання педагогічної ради у НВК «ЗОШ І-ІІІ ступеня-гімназія» м.Горохів у тренінговому форматі.

  Протягом засідання присутні працювали із термінами Закону України «Про освіту» та Концепції НУШ, виконали інтерактивні вправи на встановлення відповідності між рівнем професійної компетентності та критеріями результативності педагогічної діяльності, змалювали педагогічний портрет та окреслили основні якості сучасного українського вчителя.

  Виступаючі Зінчук В.В. директор школи, Чонка Н.Є., заступник директора з навчально-виховної роботи наголосили на тому, що сучасний учитель має постійно працювати над собою, швидко вчитися, опановувати нові технології, миттєво змінюватися, щоб відповідати швидкоплинним вимогам суспільства. Він поступово перестає бути джерелом знань, а має навчити молоде покоління організовувати процес засвоєння знань.

  Учителі закладу Бабій О.Г., Тимчук Н.В., Янюк А.М., Оніщук Бацмай С.В. запросили присутніх у віртуальну подорож «Мій урок відвідати варто», Зінчук Г.В., Давидюк В.С. ознайомили присутніх із практичним використанням обладнання сучасних кабінетів біології та інформатики - «Використання кабінету, як творчої майстерні учителя», Луговська О.Я., практичний психолог розповіла педагогам про професійну мобільність сучасного педагога та провела інтерактивну вправу «Успішна професія – успішний учитель», Гамалійчук Н.Р. наголосила про необхідність володіння школярами математичною компетентністю - «Математична компетентність, як необхідність для здобувачів освіти навчального закладу».

  Під час практичної частини педагогічної ради учителі демонстрували рівень володіння педагогічними компетентностями як основними елементами якості надання освітніх послуг здобувачам освіти.

 

Категорія: Методична робота | Переглядів: 433 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: