Четвер, 25.04.2024, 02:08
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2017 » Листопад » 28 » Педагогічна рада: «Мотивація навчальної діяльності як засіб формування ключових компетентностей школярів.»
13:56
Педагогічна рада: «Мотивація навчальної діяльності як засіб формування ключових компетентностей школярів.»

Педагогічна рада: «Мотивація навчальної діяльності як засіб формування ключових компетентностей школярів.»

22 листопада 2017 року в межах реалізації проекту «Вмотивований у школі – успішний у житті» відбулося засідання педагогічної ради.

План проведення педради – захисту проектів

 Доповідь. І частина. Інформаційний блок. Мотивація до навчання –  головна  умова реалізації освітнього процесу.

                                                                   БочковськийВ.Д.,заступник директора

Захист міні – проекту «Цікаві завдання – захоплююче й результативне навчання»

 Спілкуючись з колегами кафедри суспільно – гуманітарних дисциплін, я дізналася…                                                 Бойко Б.Є.,вчитель історії

 Хочу поділитися з Вами…                     Сарновська Н.В.,вчитель англ..мови

 Хочу переконати Вас, що…                   Савка Л.І., вчитель хімії

Я переконана, що такі завдання цікаві, тому що… Бояркевич А.В.,вчитель

                                                           худ.культури та образотворчого мистецтва

 Щоб діти знали точні науки, мотивую їх так…

                                                                    Дмуховська С.П.,вчитель математики

  Вчителі початкових класів хочуть сказати колегам основної і старшої школи…                                         

                                                       Семенюк Т.П.,вчитель початкових класів

Доповідь. ІІ частина. Педагогічний аналіз професіоналізму педагогів у формуванні мотивації навчальної діяльності, розвитку особистості та творчого потенціалу учня.

                                                              Бочковський В. Д., заступник директора

                                                 Обговорення

Діалог. Соціальний педагог –  практичний психолог.  Луговська О.Я. - Пилипюк Т.О. Мотиваційний аспект учня з особливими освітніми потребами.

Полілог. Вчитель початкових класів - вчитель української мови та літератури -  вчитель інформатики ГайдукН.В. - Ютіна Л.В. - Бабій І.П. Мотивація для нас – це…Ми думаємо,що мотивація …

                                               Вільний мікрофон.

Вважаю своїм обов'язком висловити на засіданні педради свою пропозицію або ідею…

  Засідання педради проходило конструктивно, педагоги висловили ряд ідей,активно включились в обговорення. Було прийнято конкретне рішення.

 

Категорія: Методична робота | Переглядів: 623 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: