Середа, 24.04.2024, 05:47
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Січень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2017 » Січень » 26 » Інструктивно-методична нарада з питань роботи з дітьми в інклюзивних класах з навчально-виховної роботи
10:47
Інструктивно-методична нарада з питань роботи з дітьми в інклюзивних класах з навчально-виховної роботи

Інструктивно-методична нарада з питань роботи з дітьми в інклюзивних класах з навчально-виховної роботи

      Заступниками директора Бочковським В. Д., Бойко Л. О. було проведено інструктивно-методичну нараду щодо подальшої роботи в інклюзивних класах, на якій були присутні: соціальний педагог і практичні психологи Луговська О. Я., Пилипюк Т. О., класні керівники 5-А класу Солоненко О. Й., 1-Б класу Позняковська О. С.  та вчителі-предметники.

     Було ознайомлено вчителів з нормативно-правовими документами щодо організації інклюзивної освіти, особливостями без бального оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами. Акцентувалась увага на створенні портфоліо, як технології якісного оцінювання навчальних досягнень.

 

Категорія: Методична робота | Переглядів: 461 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: