Четвер, 02.05.2024, 22:18
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Березень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2021 » Березень » 22 » Місячник педагогічної майстерності
12:31
Місячник педагогічної майстерності

   З 15 лютого до 12 березня  2021 року в освітньому закладі проходив місячник педагогічної майстерності, метою якого була презентація педагогічного досвіду, застосування інноваційних технологій, ефективних методів та прийомів , розкриття творчого потенціалу , підвищення фахової компетентності, виявлення науково-методичного рівня педагогічних працівників. Активну участь взяли педагоги, які атестуються у 2020-2021 навчальному році. Вони  проводили відкриті уроки та виховні заходи, демонстрували рівень володіння інноваційними інтерактивними технологіями, реалізацію компетентнісного та діяльнісного підходів до викладання , володіння сучасними методами та прийомами. Місячник засвідчив великий творчий потенціал педагогів та вміння працювати відповідно до вимог часу та нормативних документів. Кожен учитель мав можливість не тільки поділитись власними напрацюваннями з колегами, а й запозичити щось нове, актуальне як у досвідчених, так і в молодих учителів.

      Перлинами власної педагогічної майстерності  охоче ділилися з колегами вчителі початкових класів нової української школи Антонюк Л.В., Бойко Л.О., Ковальчук М.М., іноземних мов Сарновська Н.В., Дубець Г.А., Гарбар І.В., Шулячинська Т.А.,  хімії, географії та основ здоров'я Зінчук В.В., Савка Л.І., Пасічник Л.А., математики та інформатики Протальчук Г.В. та Жаловага І.Л., історіі та правознавства Повзун В.М., української мови та літератури Янюк А.М., , організатор дитячого колективу Бородавка З.А., учитель фізкультури Солоненко О.Й..

   Уроки іноземної мови, які провели Гарбар І.В., Дубець Г.А.,Сарновська Н.В., Шулячинська Т.А. були наповнені ефективними інтерактивними прийомами, вправами, застосуванням інформаційно-комунікативних технологій, доцільним використанням наочного матеріалу.

    Під час проведення уроків основ здоров´я, хімії та географії  учителі Зінчук В.В., Савка Л.І, Пасічник Л.А. демонстрували впровадження компетентнісного підходу до викладання і навчання, реалізацію міжпредметних зв'язків, вміле мотивування учнів до засвоєння знань з предметів природничого циклу.

    Технологіями організації дистанційного навчання та використанням цифрових освітніх ресурсів для викладання та навчання здобувачів освіти поділилася з колегами переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року -2021» Жаловага І.Л, учитель математики та інформатики Жаловага І.Л. Продуктивно працювали учні 5-А   класу на уроці математики, який провела Протальчук Г.В., застосовуючи інтегрований підхід і добірку цікавих пізнавальних задач, для вирішення яких  школярам потрібно було виконувати дії з дробами, застосовувати набуті знання і вміння, що сприяло формуванню предметних і ключових компетентностей. Галина Володимирівна продемонструвала колегам володіння широким спектром стратегій навчання.

    Учителі початкових класів Антонюк Л.В., Бойко Л.О. та Ковальчук М.М. ефективно реалізують завдання Концепції НУШ на уроках у початкових класах, застосовуючи  інноваційні технології, добираючи інтерактивні вправи,  завдання для формування наскрізних умінь , критичного мислення, ротаційних моделей «Щоденні 5», «Щоденні 3»

   Янюк А.М. , учителька  української мови та літератури під час уроку української мови у 5 –Б класі на тему «Другорядні члени речення. Означення.»  продемонструвала колегам  застосування інтерактивних прийомів для розвитку комунікативних навичок,  володіння стратегіями розвитку критичного мислення, вміння організувати ефективну групову та парну форми роботи. Учитель історії та правознавства Повзун В.М. поділився досвідом впровадження  дискусійних методів та прийомів  роботи з реалізації проблемного питання  «Розвиток історичного мислення як засобу формування життєвих компетенцій школярів».

  Організатор дитячого колективу Бородавка З.А. провела відкрите засідання старостату з елементами тренінгу на актуальну і важливу для здобувачів тему «Безпека в інтернеті», застосовуючи інформаційно-комунікативні та інтерактивні технології, практичні вправи, дискусію, 

     Місячник педагогічної майстерності засвідчив, що  в освітньому закладі  панує атмосфера  творчості, натхнення, любові до професії та прагнення до вдосконалення фахової кваліфікації.

 

Категорія: Методична робота | Переглядів: 232 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: