Четвер, 09.05.2024, 10:29
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2021 » Лютий » 17 » Конкурс «Учитель року 2021»
11:57
Конкурс «Учитель року 2021»

 

    У  Всеукраїнському  конкурсі фахової майстерності «Учитель року 2021» взяли участь  педагоги  нашого закладу: Жаловага Ірина Леонідівна,  Органіста  Лілія Олексіївна та Ютіна Лариса Вікторівна.

Цей конкурс вперше проводився у незвичному, дистанційному форматі. На І (районному, зональному) турі конкурсу у номінаціях «Трудове навчання», «Математика», «Українська мова та література» проводилися такі випробування:«Дистанційний урок», «Майстер-клас», «Тестування».

Учитель трудового навчання Органіста Лілія Олексіївна представила власну педагогічну ідею «Формування життєвих компетентностей учня через впровадження проєктної технології» так як вважає, що при викладанні трудового навчання оптимальним є використання компетентнісного підходу через проєктні технології. Цікавий майстер-клас «Виготовлення лепбука як форми узагальнення вивченого матеріалу» та успішно проведений онлайн урок у 6 класі «Проєкт: Картина. Виготовлення панно. Прикріплення деталей до основи. Оформлення виробу» засвідчили високий рівень володіння інноваційними та дистанційними технологіями та методичну майстерність з реалізації власної педагогічної ідеї.

Учитель української мови та літератури Ютіна Лариса Вікторівна у педагогічній діяльності пропагує застосування ситуативних завдань як засобу розвитку мовленнєвої компетентності на уроках української мови та літератури, тому що сучасне покоління має труднощі у сфері комунікування через спілкування за допомогою різноманітних електронних носіїв. Для реалізації даної педагогічної ідеї використовує інтерактивні методи навчання та прийоми педагогічної техніки комунікативної спрямованості, проведення нестандартних форм уроків, які передбачають активне спілкування між учасниками освітнього процесу. Майстер-клас «Комікс: розвага чи дієвий навчальний інструмент?» та урок української мови у 6 класі «Складні слова. Сполучні -о, -е у складних словах. Написання слів із пів» продемонстрували професіоналізм та творчий підхід  Л.В.Ютіної до формування мовленнєвих та життєвих компетентностей здобувачів освіти.

Жаловага Ірина Леонідівна, учитель математики, презентувала педагогічну ідею «Активізація когнітивної діяльності здобувачів освіти на уроках математики шляхом застосування проблемного методу навчання», реалізація якої сприяє підготовці учнів до реалій життя, розвиває інтелектуальні та творчі здібності, компетентнісний підхід до вирішення проблем, прояву гнучкості до змін у житті , як цього вимагають реалії сьогодення. Цікавий майстер-класи:«Застосування елементів STEM освіти для реалізації проблемного підходу при вивченні математики» та насичений інтерактивними вправами та використанням сучасних медіа- та інтернет – ресурсів дистанційний урок у 8 класі «Трапеція та її властивості» показав високий фаховий рівень  педагога та оцінений журі конкурсу високими балами.

    У конкурсному випробуванні «Тестування» учасниці конкурсу продемонстрували високий рівень знаннєвої складової професійної компетентності, виявили знання нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти, організації освітнього процесу, методики навчання, психології та загальної педагогіки.

  За рішенням журі І туру конкурсу  «Учитель року 2021»

    Органіста Лілія Олексіївна стала лауреатом у номінації «Трудове навчання»;

    Ютіна Лариса Вікторівна – визнано кращою  в окремій номінації «Фахова досконалість» номінації «Українська мова та література»;

    Жаловага Ірина Леонідівна – І місце  у номінації «Математика».

    Ірина Леонідівна здобула ще одну перемогу - І місце у ІІ (обласному ) турі конкурсу «Учитель року 2021» у номінації «Математика», набравши найбільшу кількість балів у конкурсних випробуваннях «Контрольна робота», «Урок», «Дистанційний урок», «Методичний практикум» серед 10 педагогів Волині, учасників конкурсу.

   Вітаємо з перемогою, шановні вчителі! Зичимо творчого натхнення і перемог в наступних фахових конкурсах!

 

 

   

 

Категорія: Учитель року | Переглядів: 275 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: