Субота, 27.04.2024, 22:41
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Серпень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2021 » Серпень » 20 » Горохівський ліцей  №2 – дослідно - експериментальний освітній заклад
12:48
Горохівський ліцей  №2 – дослідно - експериментальний освітній заклад

         В організації сучасного освітнього процесу велику роль відіграє мотивація здобувачів освіти. Концепція Нової української школи  спрямована на формування мотивації здобувачів освіти, що є однією з найскладніших педагогічних проблем сьогодення.

Для підвищення внутрішньої мотивації здобувачів освіти нашого освітнього закладу третій рік поспіль  проводимо дослідно-експериментальну роботу за темою «Формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти в умовах інноваційного освітнього середовища». Дана робота  спрямована на впровадження моделі освітнього процесу, що орієнтується на проникнення у внутрішній світ дитини, пробуджує і розвиває в ній здібності і нахили. Статус експериментального закладу регіонального рівня надано наказом управління освіти, науки та молоді Волинської державної адміністрації у 2018 році.

Педагогічний колектив нашого освітнього закладу має багаторічний досвід інноваційної діяльності в режимі дослідно-експериментальної роботи;тісно співпрацює із науковцями Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти, Волинського національного університету імені Лесі Українки, Луцького національного технічного університету, Львівського національного університету імені Івана Франка, Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнології ім. С.З. Гжицького, Тернопільського західноукраїнського національного університету,Луцького інституту розвитку людини університету «Україна», Київськогонаціонального університету біоресурсів і природокористування України, технічного коледжу Луцького НТУ, Горохівського коледжу Львівського національного аграрного університету.

В освітньому закладі створено сприятливі умови для ефективної взаємодії педагогів, здобувачів освіти, батьків та громадськості. Педагогічний колектив  впроваджує власну систему роботи з обдарованими дітьми і досягає високих результатів в інтелектуальному та духовному розвитку школярів.

Науково-методичне забезпечення і супровід  експерименту здійснюється Волинським інститутом післядипломної педагогічної освіти. Науковий керівник експерименту Вітюк В.В., кандидат педагогічних наук,доцент,заступник директора з науково - методичної  та навчальної діяльності ВІППО;науковий консультант Олешко П.С., кандидат педагогічних наук, доцент, директор ВІППО.

На першому етапі реалізації дослідно-експериментальної роботи була організована робота науково-методичної ради з питань реалізації мети та завдань експерименту,члени якої проаналізували перспективний педагогічний досвід, опрацювали теоретичний матеріал, що розкриває суть проблеми, склали тематичний каталог, визначили основні напрямки досліджень та конкретні завдання задля формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти в умовах інноваційного освітнього середовища.

Практичними психологами проведено  діагностику стартового та подальших рівнів мотиваційної сфери здобувачів освіти 5-х - 9-х   класів, визначено спрямованість та  рівень мотивації  в  інклюзивних класах.

З метою цілеспрямованого підвищення рівня професійної компетентності кожного педагога, його готовності до створення нових, ефективних систем навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти була організована система методичних заходів. Проведена наукова  конференція «Об’єднані наукою:мотивація та перспективи розвитку» за участі науковців вищих навчальних закладів Волині,Львова, Тернополя.

Проведений цикл педагогічних рад, відкритих уроків, майстер-класів, круглих столів, різнопланових семінарів, презентаційних меседжів з даної проблематики,організовано самоосвітню роботу педагогів, укладено   мотиваційні тематичні добірки.

Розроблено й схвалено педагогічною радою Положення про академічн удоброчесність учасників освітнього процессу. На засіданні круглого столу  з питань розвитку мотиваційної сфери увага педагогів була акцентована на  пошуку шляхів мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти та кодексу честі у навчанні.Реалізовано ряд мотиваційних проєктів: «Мотивований у школі – успішний у житті», «Робота позакласна – мотивація класна» та інші. Проведено цикл зустрічей з успішними випускниками школи.

На базі шкільного методичного кабінету організована  консультативна робота з теми дослідження для усіх учасників освітнього процесу. Актуальні проблеми теми висвітлюються на стенді «Дослідно-експериментальна робота» та на оновленому сайтішколи (http://nvk-horokhiv.at.ua/).

Саме сукупність  форм і методів  роботи з питань реалізації основних напрямків досліджень задля поставленої мети експерименту, які побудовані на концептуальних принципах навчання, виховання, розвитку особистості  й реалізуються колегіально  дали можливість вибудувати Модель мотивації навчальної діяльності здобувачів освітив умовах інноваційного освітнього середовища, яка покладена в основу подальшої  роботи.

Проміжний моніторинг реалізації дослідно-експериментальної роботи дозволяє стверджувати, що такий вид діяльності  дає поштовх до модернізації освітнього процесу,забезпечує ефективний професійний розвиток кожного педагога, слугує трансформації набутих знань, теоретичних положень у конкретні педагогічні дії, які сприяють  підвищенню мотивації здобувачів освіти.

Практичне формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти в умовах інноваційного освітнього середовища вимагає від педагогічного колективу певних нововведень в освітній  процес та управління ними. Тому свою подальшу діяльність з питань дослідно-експериментальної роботи ми вбачаємо у:

- збільшенні класів з поглибленим вивченням певних предметів;

- продовженні роботи щодо впровадження мотиваційних проєктів;

- розширенні мережі консультативних пунктів, індивідуально-групових занять, гуртків та секцій;

- збільшенні напрямків роботи Малої академії наук;

- розширенні спектру укладання договорів про співпрацю з вищими навчальними закладами;

- розвитку та підтримці дитячого самоуправління;

- розширенні інклюзивного навчального середовища для дітей з особливими освітніми потребами;

- подальшій діагностиці рівня мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти;

- розробці методичних рекомендацій щодо мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти.

 Результати психологічних досліджень, порівняльний аналіз проценту якості та середнього балу  навчальних досягнень школярів на різних етапах експериментальної роботи свідчить про позитивну динаміку росту інтелектуального і творчого потенціалу здобувачів освіти, що підтверджує успішне впровадження моделі мотивації навчальної діяльності в інноваційному освітньому середовищі закладу.

Інноваційна діяльність освітнього закладу в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»  є надзвичайно важливою. Тому спрямовуємо її на формування у здобувачів освіти внутрішньої мотивації, навичок самоосвіти, самооцінювання, самовизначення, самоаналізу дій.  Це є пріоритетним  стратегічними орієнтиром, що визначає  соціальне замовлення на якісну освіту.

Засідання науково-методичної ради

 

Творча група зі створення Моделі  мотивації навчальної діяльності

 

Категорія: Дослідно-експериментальна робота | Переглядів: 209 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: