Субота, 20.04.2024, 07:56
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2018 » Вересень » 26 » Працюємо над дослідно-експериментальною роботою з теми «Формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти"
19:15
Працюємо над дослідно-експериментальною роботою з теми «Формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти"

Працюємо над дослідно-експериментальною роботою з теми «Формування мотивації навчальної діяльності  здобувачів освіти в умовах інноваційного освітнього середовища»

Відповідно до Закону України «Про освіту», «Про інноваційну діяльність», Положення про експериментальний загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23.11.2009р №1054, Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.11.2012р № 1352, наказу управління освіти, науки та молоді Волинської ОДА № 370 від 12.06.2018р «Про проведення дослідно-експериментальної роботи у 2018-2023 роках та надання закладам освіти статусу експериментальних закладів загальної середньої освіти регіонального рівня», наказу відділу освіти, молоді та спорту  Горохівської райдержадміністрації №184 від 20.07.2018р «Про надання навчально-виховному комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня-гімназія» м.Горохів статусу експериментальний заклад загальної середньої освіти регіонального рівня» та з метою впровадження новітніх технологій педагогічний колектив розпочав роботу над дослідно-експериментальною роботою з теми «Формування мотивації навчальної діяльності  здобувачів освіти в умовах інноваційного освітнього середовища».

Педагоги будуть працювати над даною темою протягом 2018-2023років.

В процесі діяльності над дослідно-експериментальною роботою 24.09.2018р відбулося розширене засідання науково-методичної ради. Директор школи Зінчук В.В., ознайомив присутніх з програмою проведення дослідно –експериментальної роботи. Керівник акцентував увагу на проведенні концептуально-діагностичного етапу експерименту.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Бочковський В.Д., провів засідання науково-теоретичного семінару «Розвиток інноваційної культури педагога задля формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти». Педагоги ознайомлені з психолого-педагогічними аспектами навчальної мотивації здобувачів освіти. В презентації були висвітлені питання підсилення мотивації навчальної діяльності для формування ключових компетентностей школярів.

Новий Державний Стандарт в дії

Заступник директора з навчально-виховної роботи Бойко Л.О., зупинилась на новому Державному Стандарті початкової освіти затвердженому Постановою Кабінетом Міністрів України від 21 лютого 2018р №87, який  активно впроваджують педагоги  з 1 вересня 2018р. Державний стандарт початкової загальної освіти, зауважила Любов Олександрівна, визначає, що саме мають знати й уміти учні по закінченню певного циклу навчання, окреслює ідейні засади та принципи освітнього процесу, логіку його організації. Користуючись Стандартом, вчителі можуть розробляти свої навчальні програми на основі інтеграції предметів. Стандарт початкової загальної освіти проголошує презумпцію талановитості дитини, рівний доступ до освіти і відсутність будь-яких форм дискримінації.

 

 

Категорія: Дослідно-експериментальна робота | Переглядів: 418 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: