Вівторок, 14.05.2024, 04:04
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 422
Головна » 2019 » Лютий » 28 » Емоційний інтелект
15:41
Емоційний інтелект

Емоційний інтелект

У рамках підготовки до педагогічної ради пройшли засідання методичного об’єднання класних керівників початкової, основної та старшої школи. Заступник директора з виховної роботи Бойко Л.О. та практичний психолог Луговська О.Я. зупинилися на питанні «Психологічна компетентність як складова педагогічної майстерності класного керівника». За допомогою тесту «Психологічна компетентність педагога» визначали вміння застосовувати знання та навчки в організації взаємодії з учнями.

Ключовим питанням засідання було: «Емоційний інтелект». Розглянули психологічні аспекти даного поняття, чотири складові емоційного інтелекту(самосвідомість, самоконтроль, емпатія та управління взаємовідносинами), його дієвість на різні сфери життя. Цікавою та рефлексивною була техніка медитативно-графічної саморегуляції особистості. Ця та інші вправи допомогли зрозуміти педагогам, що емоційний інтелект дозволяє бути розумним зі своїми почуття.

 

 

Категорія: Соціально-психологічна служба | Переглядів: 423 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: