Субота, 27.04.2024, 22:48
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2017 » Лютий » 1 » Ділова гра з елементами тренінгу «Професійна компетентність»
11:21
Ділова гра з елементами тренінгу «Професійна компетентність»

Ділова гра з елементами тренінгу  «Професійна компетентність»

  В рамках роботи над науково-методичною проблемою  «Розвиток професійних компетентностей, інноваційної та методичної культури педагога в умовах реформування освіти задля забезпечення її якості заступником директора з навчально-виховної роботи Бочковським В.Д. було проведено засідання постійно діючого семінару.

  Засідання проходило у формі ділової гри з елементами тренінгу.

  Учителі-предметники мали змогу  проаналізувати компетентнісний підхід до навчання, розглянути чинники розвитку компетентнісного вчителя-професіонала. Увага педагогів була акцентована на ключових компетентностях, якими необхідно володіти сучасному вчителю (соціальна, професійна, здоров’язберігаюча, загальнокультурна, громадянська, інформаційна).

  Педагоги в процесі роботи довели, що професійна компетентність учителя з часом змінюється і її необхідно постійно розвивати.

  Методом «мозкового» штурму та пошуку розв’язку проблемних педагогічних ситуацій було виведено формулу компетентності.

Компетентність =

мобільність знань + гнучкість методу + критичність мислення.

  Кожен ракурс роботи на занятті був неповторний, вражав оригінальністю. Педагоги висловили думку, що дане заняття сприятиме поповненню їх кейсів та порт фоліо новими методами, проблемами, інноваціями, що в свою чергу сприятиме успішній реалізації компетентнісного підходу.

Категорія: Методична робота | Переглядів: 671 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: