10:31 День профілактики для учнів 6-х класів «Кібербулінг, або зворотня сторона інтернету» | |
За останній період, актуальною стала проблематика розповсюдження відео- та фото зображень за допомогою мобільного зв'язку із аморальним змістом. Так, 21. 02., в школі-гімназії відбувся черговий день профілактики з метою попередження та запобігання негативних наслідків впливу віртуальної реальності на фізичне і психічне здоров’я школярів. З учнями 6-х класів була проведена корекційно-розвивальна бесіда з практичним психологом школи Пилипюк Тетяною Олександрівною. На обговорення виносились питання щодо поняття «кібербулінг». Діти ознайомились із вражаючою статистикою витрати часу на життя у «віртуальній реальності»; з плюсами та мінусами усіх соціальних мереж. Разом із психологом визначили і створили пам’ятку правил безпечної роботи в Інтернеті. Наприкінці роботи, уже традиційно, було проведено опитування серед школярів « «Віртуальна реальність» у моєму житті». За її результатами, ми визначили, що учні нашої часто користуються гаджетами, серед який перше місце посідає смартфон (66%), друге – персональний комп’ютер (25%), та лише дехто бере у використання планшети (9%). Дослідили і те, що більшість, проводить часу у «віртуальній реальності» від 2-х до 5-ти годин/день ( 43%), 30 % - до 2-х год/день, а 27 % - більше 5-ти год/день. Також було цікаво виявити, що ж саме мотивує школярів витрачати стільки часу на «залізні комп’ютерні посиденьки». Так, більшість включає свої гаджети, аби пограти в онлайн-ігри (39%) та поспілкуватись (36%); дещо менше дітей (16%) заходить в Інтернет в пошуках чогось цікавого (16%), і лише маленька частина учнів, на жаль, відвідує Інтернет з метою підготовки уроків (9 %). Позитивним є той факт, що відвідування Інтернету дітьми, контролюється батьками (59%), лише іноді – 32%, а тільки 9% дітей зазначило те, що їхній час в Інтернеті і комп’ютерному просторі не контролюється ніким. Ми не могли не звернути уваги і на те, чи бували в житті дітей випадки жорстокого поводження в Інтернет-просторі, а саме – кібербулінгу. На щастя, більшість дітей з цим не стикалось (84%), але були і ті, яким довелось відчути на собі всю небезпеку, що несе в собі кіберпростір (16%), а це – файли аморального вмісту, погрози, шантаж. Кожен зі школярів відмітив те, що використання Інтернету має свої негативні сторони, і найголовнішим його недоліком є те, що довге перебування у «всесвітній павутині» впливає на самопочуття, здоров’я та займає багато часу (про це засвідчило 29 % та 28 % відповідно ). Наступний «мінус», на думку дітей – здатність Інтернету відволікати від навчання (24%). Також менше, але зазначали, що Інтернет є причиною жорстокого і агресивного поводження, частих сварок (9%), і звичайно, що зменшує кількість «живого спікування» (7%). На завершення роботи, психолог Тетяна Олександрівна, надала шестикласникам інформацію про Національну дитячу «гаряча лінія», яка працює за номером 0 800 500 225 по буднях з 12.00 до 17.00., та дає кожній дитині можливість бути вислуханою, почутою і отримати пораду. | |
|
Всього коментарів: 0 | |