Четвер, 28.03.2024, 21:42
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2018 » Лютий » 26 » День профілактики для учнів 6-х класів «Кібербулінг, або зворотня сторона інтернету»
10:31
День профілактики для учнів 6-х класів «Кібербулінг, або зворотня сторона інтернету»

   За останній період, актуальною стала проблематика розповсюдження відео- та фото зображень за допомогою мобільного зв'язку із аморальним змістом. Так, 21. 02., в школі-гімназії відбувся черговий день профілактики з метою попередження та запобігання негативних наслідків впливу віртуальної реальності на фізичне і психічне здоров’я школярів.

   З учнями 6-х класів була проведена корекційно-розвивальна бесіда з практичним психологом школи Пилипюк Тетяною Олександрівною. На обговорення виносились питання щодо поняття «кібербулінг». Діти ознайомились із вражаючою статистикою витрати часу на життя у «віртуальній реальності»; з плюсами та мінусами усіх соціальних мереж. Разом із психологом визначили і створили пам’ятку правил безпечної роботи в Інтернеті.

   Наприкінці роботи, уже традиційно, було проведено опитування серед школярів « «Віртуальна реальність» у моєму житті».

 За її результатами, ми визначили, що учні нашої часто користуються гаджетами, серед який перше місце посідає смартфон (66%), друге – персональний комп’ютер (25%), та лише дехто бере у використання планшети (9%). Дослідили і те, що більшість, проводить часу у «віртуальній реальності» від 2-х до 5-ти годин/день ( 43%), 30 % - до 2-х год/день, а 27 % - більше 5-ти год/день. Також було цікаво виявити, що ж саме мотивує школярів витрачати стільки часу на «залізні комп’ютерні посиденьки». Так, більшість включає свої гаджети, аби пограти в онлайн-ігри (39%) та поспілкуватись (36%); дещо менше дітей (16%) заходить в Інтернет в пошуках чогось цікавого (16%), і лише маленька частина учнів, на жаль, відвідує Інтернет з метою підготовки уроків (9 %). Позитивним є той факт, що відвідування Інтернету дітьми, контролюється батьками (59%), лише іноді – 32%, а тільки 9% дітей зазначило те, що їхній час в Інтернеті і комп’ютерному просторі не контролюється ніким. Ми не могли не звернути уваги і на те, чи бували в житті дітей випадки жорстокого поводження в Інтернет-просторі, а саме – кібербулінгу. На щастя, більшість дітей з цим не стикалось (84%), але були і ті, яким довелось відчути на собі всю небезпеку, що несе в собі кіберпростір (16%), а це – файли аморального вмісту, погрози, шантаж. Кожен зі школярів відмітив те, що використання Інтернету має свої негативні сторони, і найголовнішим його недоліком є те, що довге перебування у «всесвітній павутині» впливає на самопочуття, здоров’я та займає багато часу (про це засвідчило 29 % та 28 % відповідно ). Наступний «мінус», на думку дітей –  здатність Інтернету відволікати від навчання (24%). Також менше, але зазначали, що Інтернет є причиною жорстокого і агресивного поводження, частих сварок (9%), і звичайно, що зменшує кількість «живого спікування» (7%).

   На завершення роботи, психолог Тетяна Олександрівна, надала шестикласникам інформацію про Національну дитячу «гаряча лінія», яка працює за номером 0 800 500 225  по буднях з 12.00 до 17.00., та  дає кожній дитині можливість бути вислуханою, почутою і отримати пораду.

Категорія: Навчально-виховна робота | Переглядів: 597 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: