Вівторок, 16.04.2024, 15:35
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2018 » Жовтень » 1 » Булінг – тишина, яку ми маємо почути
16:25
Булінг – тишина, яку ми маємо почути

Круглий стіл з елементами тренінгу: «Булінг – тишина, яку ми маємо почути»

  Кожному з нас, хоча б раз у житті доводилося зіткнутися з насильством. Воно могло застосовуватися проти нас самих, ми могли бути свідком, або самі ставали тими, хто ображає.

  26 вересня, в рамках проведення тижня протидії булінгу та шкільного насилля, із учнями-лідерами було проведено засідання-тренінг у формі круглого столу, разом із практичним психологом школи – Пилипюк Тетяною Олександрівною.

  Учасники – школярі старших класів, активно включилися в роботу, яка мала на меті сприяти усвідомленню та формуванню шляхів активної протидії проблеми шкільного насилля, або як прийнято називати – булінгу.

  За круглим столом обговорювалися питання ролей у булінгу, а саме: роль жертви, агресора, пасивних учасників, спостерігачів. На обговорення виносилося також питання: «Хто може стати жертвою цькування?»; «Чому ця проблема взагалі існує?»; «Як уникнути булінгу?»

  Тренінгова частина включала в себе відпрацювання основних технік, які мали на меті допомогти, по-перше, краще відчути себе та свій емоційний стан; навчитися боротися з негативними переживаннями. Під час застосування психотехнік, учні проаналізували певні «сценарії» власного життя, у які ми потрапляємо усвідомлено або мимовільно. Зрозуміли, які емоції відчуває кожний учасник булінгу та спробували виробити правила поведінки для кожного з них.

  Тренінг допоміг зрозуміти кожному присутньому почуття жертви булінгу та поведінку агресора. А найголовніше – знайти шляхи допомоги постраждалій дитині та убезпечити себе, щоб не зіграти одну з ролей у цій жорстокій і несправедливій грі.

  По закінченні програми тренінгового заняття, були визначені групи учнів, які у стислому, інформаційному повідомленні, на наступний день,  донесли всі необхідні знання своїм товаришам – учням молодших, 5-9 класів.

Категорія: Виховна робота | Переглядів: 478 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: