Понеділок, 29.04.2024, 08:12
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Жовтень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2021 » Жовтень » 28 » Адаптація учнів 1, 5 класів до нових умов навчання
12:09
Адаптація учнів 1, 5 класів до нових умов навчання

З початком навчання та переходом з початкової до  середньої ланки освіти у житті дитини вiдбувається дуже багато змiн: новi умови життя та дiяльностi, новi контакти, новi стосунки, новi обов’язки, змінюється соціальна позицiя.

Саме тому на початку навчального року в нашому освітньому закладі відбулись тематичні батьківські збори для батьків першокласників та п’ятикласників «Як підтримати дитину у перші навчальні дні».  Метою та завданнями яких були:

  • ознайомити батьків з соціально-психологічними умовами розвитку першокласників та молодших підлітків;
  • ознайомити батьківський колектив з поняттям «адаптація» та можливими труднощами адаптації  дітей під час навчання;
  • розкрити причини та прояви шкільної дезадаптації;
  • показати важливість підтримки сім'ї у адаптації п'ятикласника до нових умов навчання;
  • сформувати у батьків уміння здійснювати підтримку дитини в період адаптації до нових умов навчання;
  • надання рекомендацій для створення системи комфортних взаємин між усіма учасниками освітнього процесу (батьки – учні – педагогічні працівники – адміністрація школи);
  • надання рекомендацій батькам щодо виховання дітей та подолання проявів дезадаптації у першокласників та п’ятикласників.
Категорія: Соціально-психологічна служба | Переглядів: 147 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: