Вівторок, 14.05.2024, 10:32
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Вересень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 422
Головна » 2021 » Вересень » 17 » Співпраця вчителів та асистентів вчителів інклюзивних класів
10:16
Співпраця вчителів та асистентів вчителів інклюзивних класів

Співпраця вчителя та асистента вчителя

17.09.2021р відбулася інструктивно-методична нарада з вчителями та асистентами вчителів інклюзивних класів

На нараді були присутні заступники директора з навчально-виховної роботи Бочковський В.Д., Бойко Л.О. та вчителі та асистенти вчителів  1-А , 2А, 3Б та 4А класів.

Заступник директора з навчально-виховної роботи  Бочковський В.Д. наголосив, що і педагоги, і асистенти вчителів мають дотримуватися принципів дитиноцентризму та педагогіки партнерства у відносинах зі здобувачами освіти та їхніми батьками, забезпечувати особистісно орієнтоване спілкування освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами.

Учасники наради обговорили питання забезпеченості вимог до виконання освітньої програми задля реалізації індивідуальної траєкторії розвитку  дітей з ООП.

Були вироблені форми взаємодії вчителя та асистента вчителя на уроці.

Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 169 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: