Четвер, 09.05.2024, 04:12
Вітаю Вас Гость | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Символіка [1]
Адміністрація [1]
Педагогічний колектив [8]
Етичний кодекс [1]
Електронні адреси працівників [1]
Правила зарахування до закладу освіти [1]
Набір у перший клас [29]
Навчально-виховна робота [164]
Методична робота [111]
Виховна робота [430]
Гурткова робота [31]
Дослідно-експериментальна робота [44]
Інклюзивне навчання [29]
Дистанційне навчання [175]
Учитель року [5]
Історія школи [11]
Традиції школи [89]
Учнівсьне самоврядування [49]
Нормативна база [7]
Результати моніторингу якості освіти [20]
Співпраця з навчальними закладами [27]
Зовнішнє Незалежне Оцінювання [15]
ДПА [9]
Прозорість та відкритість освітнього закладу [36]
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти [2]
Олімпіади та конкурси [76]
Соціально-психологічна служба [107]
Віртуальний кабінет психолога. [20]
Бібліотека [4]
Звернення громадян [0]
Літній табір [14]
Освітня програма [1]
НУШ [45]
Рух учнів [9]
Вибір підручників [17]
Стоп булінг [41]
Карантин 2020 [9]
Вакансії [14]

Пошук

Календар

«  Вересень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Наше опитування

Чи подобається Вам сайт нашої школи???
Всього відповідей: 421
Головна » 2021 » Вересень » 15 » Засідання команд супроводу дітей з ООП та складання ІПР
11:05
Засідання команд супроводу дітей з ООП та складання ІПР

З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з ООП, які здобувають освіту в інклюзивних класах з 07.09.2020 року  по 13.09.2020 року було проведено засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей  з особливими освітніми потребами.

У командах психолого-педагогічного супроводу взяли участь:

Бочковський В.Д. – заступник директора з НВР,

Бойко Л.О. - заступник директора з НВР,

Луговська О.Я – соціальний педагог школи,

Маркевич Я.О. практичний  психолог,

Янюк Т.Г. – логопед,

Солоненко О.Й. – вчитель фізичної культури,

Орисюк М.І. –медична сестра школи,

батьки здобувачів освіти з ООП,

класні керівники інклюзивних класів,

асистенти вчителів інклюзивних класів.

  Команди супроводу визначили способи адаптації освітнього середовища, навчальних матеріалів відповідно до висновків про комплексну оцінку розвитку дитини ІРЦ,  потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дітей  з ООП. Під час засідання команд батькам дітей  з ООП було проведено консультування щодо особливостей  розвитку їх дитини, навчання та виховання. А також прислухалися до їх запитів щодо організації навчання, обговорено технічні можливості в разі дистанційного навчання. Розроблено нові індивідуальні програми розвитку.

Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 243 | Додав: buh-bah | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: